Co zawiera damska torebka?

1. Data: 2002-08-14 13:19:08

Temat: Co zawiera damska torebka?
Od: w...@s...edu.pl (Wojciech Kruczynski) szukaj wiadomości tego autora

Oto jest pytanie.
Kobieta ma do swej torebki stosunek emocjonalny.
Mam wrazenie, ze po zawartosci damskiej torebki
mozna w jakims stopniu rozszyfrowac kobiete.
Czy mam racje?

ciech

www.samoobrona.kobiet.prv.pl

1. Data: 2002-08-14 13:22:48

Temat: Re: Co zawiera damska torebka?
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kruczynski"

> Kobieta ma do swej torebki stosunek emocjonalny.
> Mam wrazenie, ze po zawartosci damskiej torebki
> mozna w jakims stopniu rozszyfrowac kobiete.
> Czy mam racje?

IMHO efekt czytania "kolorowych" pism :)))
Ostatnio czytałam np. że trzymanie filiżanki zdradza jaka jesteś!
Ciekawe dlaczego brakuje pytań -jaki jesteś? czy to tylko
zdradza kobietę.

Masoneczka

1. Data: 2002-08-14 13:26:46

Od: "Kasia Kulesza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Kruczynski" <w...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy mam racje?
>
> ciech
>
> myślę, że na pewno zawartość torebki w pewnym stopniu odzierciedla pewne
cechy właścicielki
ale załamałam się po myśli jak wygląda moja !!!
kasia

1. Data: 2002-08-14 13:41:13

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrazenie, ze po zawartosci damskiej torebki
> mozna w jakims stopniu rozszyfrowac kobiete.

Jak ma w torebce burdel, to znaczy ze k...wa? ;)) Moim zdaniem,
torebka nic nie znaczy. Znalem wylacznie kobiety, ktore nie mialy
torebek... I jakos nie cierpialy z tego powodu. Ja zresztą też nie ;))

JGrabowski

1. Data: 2002-08-14 13:50:27

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer"

> Jak ma w torebce burdel, to znaczy ze k...wa? ;)) Moim zdaniem,
> torebka nic nie znaczy. Znalem wylacznie kobiety, ktore nie mialy
> torebek... I jakos nie cierpialy z tego powodu. Ja zresztą też nie ;))

Hmm noszą szykowne plecaki :) po co torebka.
A może tak bałagan to bez urazy tak skojarzyłam bałaganiarz :)
Oczywiście nie wierzę w coś takiego.

Masoneczka

1. Data: 2002-08-14 13:53:52

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta ma do swej torebki stosunek emocjonalny.
> Mam wrazenie, ze po zawartosci damskiej torebki
> mozna w jakims stopniu rozszyfrowac kobiete.
> Czy mam racje?

Oczywiście. Najlepiej pogrzebać w torebce i wyciągnąć jej dowód osobisty, a
wtedy będzie rozszyfrowana :).
Stosunek emocjonalny? Ja bym rzekła, że to kwestia przyzwyczajenia albo
koloru :).
Dalej: z tym rozszyfrowywaniem chyba za bardzo zawężasz (lub stereotypizujesz).
Wydaje mi sie bowiem, że po zawartości torby/plecaka/teczki mężczyzny też można
co nieco o nim powiedzieć. Więc może rozszerzmy problem do ogółu "podręcznych
bagaży"?

Pozdrawiam
kohol
**************
http://kohol.blog.pl

1. Data: 2002-08-14 13:54:46

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Kruczynski"

> Mam wrazenie, ze po zawartosci damskiej torebki
> mozna w jakims stopniu rozszyfrowac kobiete.

Hmm... a mowi sie, ze to kobiety interesuje glownie zawartosc portfela....
Kaska

1. Data: 2002-08-14 13:56:14

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
> torebka nic nie znaczy. Znalem wylacznie kobiety, ktore nie mialy
> torebek... I jakos nie cierpialy z tego powodu. Ja zresztą też nie ;))

A prawda jest tak aze o porządek wokól siebi edbają ludzi ektorzy mają
baagan w głowie, w tem sposób starają sięudowodnic sobei ze panują nad soba
i otoczeniem, natomiast osoby któr emaja poukłądane w głowie, nei dbaja
przesadnei o parządek

1. Data: 2002-08-14 14:01:09

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kobieta ma do swej torebki stosunek emocjonalny.
> Mam wrazenie, ze po zawartosci damskiej torebki
> mozna w jakims stopniu rozszyfrowac kobiete.

Już to kiedyś tu zapodawałam;) ale dość dawno..
jest w tym, imo, dużo prawdy, w każdym razie z moją
torebką prawie pełna zgodność :))

***
TOREBKA KOBIETY

Torebka kobiety...
Tajemnica, ktorej wciaz nie moge zglebic.
to jest cos, jakby warkocz komety,
do ramienia przywiazany Ksiezyc....

W torebce kobiety:
klucz do domu,
tramwajowe sa bilety,
klebek planow - gotowych do snucia,
papierosy albo guma do zucia,
portmonetka z malenkim kasztanem,
jakis kwit - zapomniany na amen,
dwie pigulki przeciwko migrenie,
w buteleczce perfumy Marzenie,
marzenie...

Torebka kobiety- pozostanie dla mnie zawsze tajemnica,
To jest cos jakby warkocz u komety,
ktora wlasnie przelatuje nad ulica...

W kobiecej torebce
jest dlugopis
i pomiete sa przylepce,
czyjs telefon pisany w pospiechu
i pomadka, czerwona od grzechow,
jest chusteczka, bo czasem sie placze,
list do Nikad , bo zgubil sie znaczek
i maskotka od kogos na Szczescie,
na szczescie...?

A mnie tak przeczucie szepce;
ze czasami w tej torebce -
- gdzies tam na dnie -
jest schowane moje zdjecie.....

***

...oczywiście "Pod Budą" kochaną:)

E.

1. Data: 2002-08-14 14:18:43

Od: "Kasia Kulesza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przesadnei o parządek
>
> dzięki za podbudowanie bo ja mam ogromne zamieszanie w torebce
ale myślę, że prawdą jest że nie tylko po torebce ale po osobistych
przedmiotach można określić pewne (tylko !) cechy jej właściciela
kasia

Moze zainteresuje to socjologow?
Re: Co zawiera damska torebka?
Homoseksualne "kalectwo" - ostatni raz