Co ze szpinaku???

1. Data: 2005-01-28 11:07:24

Temat: Re: Co ze szpinaku???
Od: "Marek W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jelcyn" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ctd6oj$dk0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Z gory dzieki...
> pzdr
> Jelcyn

Sosik??

do makaronu...

Poddusic na masełku dodać czosnek
i na koniec kostke serka topionego..
a w wersji luksusowej dodatkowo troszeczke rokpola czy jakiegoś innego sera
z zielona pleśnia..

Marek

1. Data: 2005-01-28 11:09:09

Temat: Co ze szpinaku???
Od: "Jelcyn" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z gory dzieki...
pzdr
Jelcyn

1. Data: 2005-01-28 11:25:50

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jelcyn napisał(a):
> Z gory dzieki...
> pzdr
> Jelcyn

ze szpinaku jedzonko mozna np.
Marsjasz

1. Data: 2005-01-28 12:30:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jelcyn wrote:
> Z gory dzieki...
> pzdr
> Jelcyn

Jeśli mrożony rozdrobniony, to polecam makaron z sosem szpinakowym, a
jeśli liście, to cannelloni.

Pozdrawiam
EWa

1. Data: 2005-01-28 12:50:38

Od: "Jelcyn" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cos takiego znalazlem, moze sie komus przyda oprocz mnie.

Składniki:
- paczka mrożonego szpinaku,
- szklanka śmietany,
- 20 dag startej goudy,
- 3 jajka,
- 2 ząbki czosnku,
- sól,
- pieprz,
- kostka smaku bazyliowo-tymiankowa (Knorr),
- ewentualnie pieprz cayenne,
- makaron nitki.

Jak przyrządzić?
Zamrożony szpinak kładziemy na patelni, dodajemy sól, pieprz (dużo), czosnek
przeciśnięty przez praskę i kostkę smaku. Trzymamy na małym ogniu często
mieszając, do odparowania wody. Następnie mieszamy ze śmietaną. Ugotowany al
dente makaron wkładamy do natłuszczonego naczynia żaroodpornego, formując
trzy "gniazdka". Polewamy sosem, a w środek każdego z gniazdek wbijamy
jajko, solimy je. Posypujemy z wierzchu startym serem, zapiekamy 10 min.

1. Data: 2005-01-28 12:58:25

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jelcyn napisał(a):
> [...]

> Zamrożony szpinak kładziemy na patelni, dodajemy sól, pieprz (dużo), czosnek
> przeciśnięty przez praskę i kostkę smaku.

eee... a bazylia+tymianek nie moze byc? co wiecej ma ta kostka? (nie
pytam o odpowiedz oczywista, czyli sol i glutek)

th.

1. Data: 2005-01-28 13:09:51

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jelcyn napisał(a):
> Z gory dzieki...
> pzdr
> Jelcyn

ja spozywam ;) szpinak z parowkami i podpiekanymi buleczkami z serem
zotym :)
na maselku na patelni dusze/smaze (co kto woli) szpinak (zazwyczaj mam
drobno siekany mrozony)..zeby sie odparowala wode, przyprawiam sola i
odrobina czasnku i dodaje rozbeltane jajko....(konsystencja jajecznicy)
i to wszystko na talerzyk z paroweczkami i buleczka mniaaaam :)

pzdr tuch

1. Data: 2005-01-28 14:28:29

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.szpinak.prv.pl/