Co zrobić

1. Data: 2003-03-24 19:40:32

Temat: Co zrobić
Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zaczelam wyszywać anioła i .....no wlaśnie. Mulina nr.3823 / 032 ,lub 986 /
008 , co znaczą te końcowki? To numery nici ?
strasznie skolowana Grazia

1. Data: 2003-03-24 20:58:18

Temat: Re: Co zrobić
Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczelam wyszywać anioła i .....no wlaśnie. Mulina nr.3823 / 032 ,lub 986
/
> 008 , co znaczą te końcowki? To numery nici ?

musisz wziąć po jednej nitce każdego koloru,

pozdrawiam,
kasia

1. Data: 2003-03-25 06:54:57

Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No i musze wykazac sie następnym pustoglowiem. Nie wiem jaka to nitka.W
opisie mam numer (np. 032)
oznaczoną Kreinik. Co oznacza ta nazwa? ...czy to inny rodzaj nici ?

Grazia

1. Data: 2003-03-25 08:14:54

Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kreinik to wlasnie inny rodzaj nici...
poszukaj tu: http://www.kreinik.com/
BTW: haftujesz anioła wg p. Stroh-Maurer? Ona wlasnie uzywa takich nici.
wyhaftowalam aniola stroza, kiedy dowiedzialam sie , ze jestem w ciazy:-),
biegalam po pasmanteriach i szukalam odpowiednikow Kreinika i jeszcze takich
koralikow, tez sie moga w schemacie zdarzyc:-)
pozdrawiam
Anna i "obywatel, ktory za dwa tygodnie bedzie juz calkiem samodzielny,
gdyby mu sie na swiat pospieszylo" *

* wczorajsze slowa prowadzacej ginekolog :-).....

1. Data: 2003-03-25 10:46:25

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdyby mu sie na swiat pospieszylo" *
>
> * wczorajsze slowa prowadzacej ginekolog     :-).....

Aniu a co to za aniol stroz? Czy moglabys podzielic sie schematem? Ja wlasnie
szukam jakiegos aniiola dla synka.
Pozdrawiam
Ania z Raszyna

1. Data: 2003-03-25 11:47:16

Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu a co to za aniol stroz? Czy moglabys podzielic sie schematem? Ja
wlasnie
> szukam jakiegos aniiola dla synka.
> Pozdrawiam
> Ania z Raszyna

Duzy i trudny:-)ma jakieś 60x50 cm, wysle Ci zdjecie na priv.
pozdrawiam,
A.

1. Data: 2003-03-25 11:53:27

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora