Co zrobic jutro rano

1. Data: 2006-01-01 17:36:30

Temat: Co zrobic jutro rano
Od: "Wendy" <we@poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj troche przesadziłem z gorzałką, dzisiaj zabiłem klinika :-), a co
zrobić żeby jutro rano się nie chciało.
Noworocznie pozdrawiam.

2. Data: 2006-01-01 18:21:54

Temat: Re: Co zrobic jutro rano
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dp9412$kum$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Wendy <we@poczta. onet. pl>
Było:
> Wczoraj troche przesadziłem z gorzałką, dzisiaj zabiłem klinika
> :-), a co zrobić żeby jutro rano się nie chciało.
> Noworocznie pozdrawiam.

Nawodnić organizm - dziś!, najeść się i spać conajmniej 10 godzin.
Jutro nawodnić organizm i najeść się.

3. Data: 2006-01-01 20:22:45

Temat: Odp: Co zrobic jutro rano
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wendy <we@poczta. onet. pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dp9412$kum$...@n...news.tpi.pl...
> Wczoraj troche przesadziłem z gorzałką, dzisiaj zabiłem klinika :-), a co
> zrobić żeby jutro rano się nie chciało.
> Noworocznie pozdrawiam.

100 g. mrożonego szampana
50 g.białego martini
50 g. *czarnego jasia* /old scoth whisky, black label / on the rocks
sok z jednej cytryny.

Pić powoli !!! przez kilka godzin!!!

Przypomną się Panu słowa K. J. Cezara wypowiedziane nad Rubikonem.

Ukłony

J.

4. Data: 2006-01-01 22:12:23

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> 100 g. mrożonego szampana
> 50 g.białego martini
> 50 g. *czarnego jasia* /old scoth whisky, black label / on the rocks
> sok z jednej cytryny.
>
> Pić powoli !!! przez kilka godzin!!!

Niestety ale sposob opisany przez Slawka to jedyny sluszny sposob :)

--
Pozdrawiam Norbert

5. Data: 2006-01-01 23:49:19

Od: "Paradygmat" <paradygmat@bez_maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
> W: news:dp9412$kum$1@nemesis.news.tpi.pl
> Od: Wendy <we@poczta. onet. pl>
> Było:
>
> Nawodnić organizm - dziś!, najeść się i spać conajmniej 10 godzin.
> Jutro nawodnić organizm i najeść się.

Jedzenie na kacu?
Wedle mnie to nie jest dobry pomysl, przeciez watroba i tak ledwo "zipie"
utleniajac alkohol do aldehydu, raczej polecilbym zielana herbate, wyciag
z milorzebu japonskiego, kuracje tabletkami 2KC, glukowe, witaminy...

niewyjasniony stan podgoraczkowy przez 4 lata
szukam ortodonty
pytanie o materac
W jaki sposob odlepic gaze od rany?
kolano - problem