Co zrobić na obiad w sobotę?

11. Data: 2007-04-04 20:17:42

Temat: Re: Co zrobić na obiad w sobotę?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):

> A czy ja mogę przepis?
> I od razu spytam: czy ziemniaki mogą być nieortodoksyjnie starte na
> grubych oczkach czy muszą być na tych cienkich?
> I czy można upiec w blaszce niebabkowej?
IMo, muszą byc na cienkich. Ja pieke w zwykłej blaszce takiej do ciasta.
--

Gosia

12. Data: 2007-04-04 20:18:35

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> A spróbuję, bo ja sokowirówki nie posiadam i ręcznie walczę, co mi się
> nieodmiennie kojarzy z zakwasami w rękach i obtartymi paluchami :-)
A, ja mam ruską machinę, co mieli identycznie jak na tarce

--

Gosia

13. Data: 2007-04-04 20:22:28

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> A, ja mam ruską machinę, co mieli identycznie jak na tarce

Ja to w ogóle kombinuję niemiłosiernie, bo maszynki do mięsa też nie mam
i z mikserem walczę. Musze sobie coś baaardzo wielofunkcyjnego kupić.

--

Paulinka

14. Data: 2007-04-04 22:07:34

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> IMo, muszą byc na cienkich. Ja pieke w zwykłej blaszce takiej do ciasta.

A ja w wysmarowanym tłuszczem naczyniu żaroodpornym.

Ania

15. Data: 2007-04-05 07:20:04

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ev10f6$if8$4@node4.news.atman.pl...

> A spróbuję, bo ja sokowirówki nie posiadam i ręcznie walczę, co mi się
> nieodmiennie kojarzy z zakwasami w rękach i obtartymi paluchami :-)

A ja używam ostatnio blendera, bo mi tarka zardzewiała a nie miałam kiedy
kupić :-)

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

16. Data: 2007-04-14 20:29:30

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
>
> nie mam pojecia co można zrobić na obiad w sobotę. Ja wiem, że post i tak dalej,
> ale trzy osoby będą "z drogi" (kilkaset kilometrów), a jedna po prawie całym
> dniu pracy i coś na ciepło, mało pracochłonnego, bezmięsnego i szybkiego do
> odgrzania (wegetarianin przy stole) chciałabym jednak przygotować.
> Zużyłam cały zapas umysłu na wymyslenie menu świątecznego i kurczę nic mi nie
> przychodzi do głowy.
> Podpowiecie coś?
>
> Pozdrawiam

> znad listy zakupów

Jak wegetarianin to oczywiście dużo soi, grochu, fasoli, cebuli. Jak będą
wracali to ich podroż tanio wyjdzie bo gaz sobie sami zrobią. A dlaczego ma być
bezmięsne. że niby dlatego bo jeden tylko sałatę je. To niech sobie przywiezie
worek liści z kapusty i ze trzy rzodkwie. Też mam takich jednych co mięsa nie
jedzą. Jak wiem że przyjdą to same schaby na smalcu u mnie są i golonki. Niech
odmieńcy żrą suchy chleb , bo masła nie będzie do smarowania tylko smalec, albo
ze sobą przywożą żarcie. I to jest jedyne zdrowe podejście do kwestii odmieńców.
Ktoś mnie kiedyś prosił żebym przyszedł na jakąś imprezę. Oni nie palą. Pytam
ich co zrobić bo ja dużo palę. To nie będziesz palił. A ja ze będę bo nie
przyjdę. Prosta i czysta sytuacja a nie krygowanie się bo ktoś mięsa nie je a
piterek ma ze skóry. Tomek

święta wegetariańskie
Czat z Mariolą z Magdy M.
Pizza niepuszysta - czemu?