Re: Co zrobić poświątecznie?

Subject: Re: Co zrobić poświątecznie?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: cef <c...@i...pl>
Date: Mon, 17 Apr 2017 23:16:12 +0200

W dniu 2017-04-17 o 22:06, FEniks pisze:

> A, jeszcze jedno - mięso jest już pokrojone na grubsze plastry, więc na
> chleb w charakterze wędliny też nie bardzo się nadaje.

A to musiałbyś napisać w jaki sposób spozywane było dotychczas
(w Święta). Naturalną podpowiedzią z mojej strony było by - dorobić sos
i mieć danie obiadowe. (wreszcie normalny obiad)
U mnie w Święta w zasadzie obiady nie funkcjonują, więc dlatego podpowiedź
wydaje mi się naturalna, ale może w innych domach jest inaczej i już
macie dość pieczystego na obiad :-)