Re: Co zrobić poświątecznie?

Subject: Re: Co zrobić poświątecznie?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: cef <c...@i...pl>
Date: Tue, 18 Apr 2017 21:46:21 +0200

W dniu 2017-04-17 o 23:31, FEniks pisze:

> No właśnie coś w tym stylu.
> Najchętniej bym przemieliła i nadała temu nowe życie. Najprostszym
> rozwiązaniem wydaje się farsz do pierogów, ale nie chce mi się bawić w
> pierogi.

Ha, może skoro już chcesz pomielić, to sobie
zaserwuj taką papkę, którą kiedyś (w latach siedemdziesiątych)
podawali w stołówce szkolnej.
Taka łyżka brązowo-szarej mazi, do tego ziemniaki niedbale zgniecione
i łyżka rozgotowanej marchwii. Smacznego!

Ja bym nie mielił. Może w kosteczkę i w cieście
albo tylko podac inaczej - z ryżem, albo jeszcze lżej z jakimiś warzywami.