Co zrobic z lekami

1. Data: 2005-02-25 07:48:18

Temat: Co zrobic z lekami
Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zostalo mi niecale 2 opakowania Cipramilu. Jest to lek dosc drogi. Nie
chce tego wyrzucac. Co moge w takim razie z tym zrobic? Leki byly niedawno
kupowane w aptece, mam gdzies nawet rachunki. Czy mozna np. oddac w aptece

2. Data: 2005-02-25 10:04:17

Temat: Re: Co zrobic z lekami
Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozna np. oddac w aptece

Zgodnie z przepisami nie można.

Wall

3. Data: 2005-03-01 08:21:55

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz oddać do apteki, ale za darmo, a sam cipramil pójdzie do utylizacji.
sprzedać nie mozesz, bo za to jest do 2 lat.
moze ktoś ze znajomych uzywa i potrzebuje, to mozesz mu podarować.

4. Data: 2005-03-02 18:03:05

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy nie można przekazać bezplatnie np. do hospicjum?

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

5. Data: 2005-03-27 19:54:33

Od: "Lechu" <leszek.pl(tu wytnij)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć

szkoda ,że Justyn zabrania Sebie mi ich sprzedać,
sądzę, że inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny by mi się przydał, może
bym zwyciężył depresję...

Lechu

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> mozesz oddać do apteki, ale za darmo, a sam cipramil pójdzie do
utylizacji.
> sprzedać nie mozesz, bo za to jest do 2 lat.
> moze ktoś ze znajomych uzywa i potrzebuje, to mozesz mu podarować.

realizacja recept MZPOM 31 bez kodów
cilest
Augmentin (zawiesina dla dzieci)
Specjalizacja z farmacji aptecznej - help!
[Wroclaw] IV rok farmacji