Re: Co zrobic ze słodkiej kapusty?

1. Data: 2001-01-31 13:28:23

Temat: Re: Co zrobic ze słodkiej kapusty?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jan 2001 14:25:10 +0100, "Joanna Wysocka"
<m...@p...promail.pl> wrote:

>Oprócz surowej z majonezem, bigosu i gołąbków oczywiście?
>Thx
>Joanna

udusic z mlekiem. Wychodzi wykwintne danie. Bez tluszczu -
ugotowac w malej ilosci mleka, jak sie zacznie gotowac, niech
sobie pyka na malym ogniu az miekkie. Pod przykryciem.

czasem tez gotuje w malej ilosci wody z kostka bulionowa
grzybowa.

Surowa - z lisci wyciac wszystkei tzw zylki i grzbiet. niech
zostana same lisciaste kawalki, ladnie pokroic w zielone paseczki
cienkie, wymieszac z dobrym winegretem, odstawic na troche, jesc
i - oczywiscie - wilyzac miche.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-31 13:59:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

o, pardon. Tym razem za malo napisalam!! Posztkowana - w obu
przypadkach gotowania. Ja to jem , jak stoi! Dodatek do czegos
jeszce, ale z bulka tarta moze byc interesujace...

Krysia

1. Data: 2001-01-31 14:00:54

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-01-31 16:53:00

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

na poczatku gotowania mozna rowniez dodac kilka ziaren zielonego kardamonu
( ja z reguly gotuje mleko+woda pol na pol)

iza

Malosolne
Kapusta rzymska
Dlaczego?