Coby nie przeoczyć

11. Data: 2010-09-04 17:23:48

Temat: Re: Coby nie przeoczyć
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-03 12:20, Vilar pisze:

> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i5qi13$ben$1@news.onet.pl...
>> W dniu 2010-09-03 12:15, Vilar pisze:
>>>
>>> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
>>> wiadomości news:i5qhnl$afe$1@news.onet.pl...
>>>> W dniu 2010-09-03 11:27, Vilar pisze:
>>>>> Ciekawy artykuł, to go wam wlepiam:
>>>>>
>>>>> http://www.charaktery.eu/artykuly/Milosc-Przyjazn-i/
795/Ślepi-na-milosc/1/?ref=nf

>>>>> MK
>>>>>

>>>>> ***
>>>>> Mieszkał w samym sobie
>>>>> jak gawron w wieży bez dachu.
>>>>>
>>>> jesteś z Warszawy?
>>>>

>>> Uhm, a co?
>>>
>>> MK
>>>
>> może się zobaczymy?
>
> Kiedyś, może, dlaczego nie :-)))
>
> MK

Dałaś mi kosza. Chciałem pytanie o to, czy jesteś z Warszawy, wysłać
na priv, ale myślałem że adres vilarusunto jest fikcyjny.

12. Data: 2010-09-05 11:37:50

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

795/Ślepi-na-milosc/1/?ref=nf

> Dałaś mi kosza. Chciałem pytanie o to, czy jesteś z Warszawy, wysłać
> na priv, ale myślałem że adres vilarusunto jest fikcyjny.

Czy ty aby za dużo nie wymagasz od jakiegoś Vilara z jakiegoś usenetu?

MK

13. Data: 2010-09-05 11:40:58

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Vilar, a doznania cielesne to nie uczucia? Ojej, toż to Ci naukowcy robią
> nas w balona. Mam nadzieję, że rozumiesz, co chcę powiedzieć. Nawiązuję do
> definicji aleksytymii.

Ale myślę, że chodzi im o myślenie doznań cielesnych z emocjami. Chociażby w
tym artykule: wytłumaczenie spocenia rąk ze zdenerwowania temperaturą w
pomieszczeniu.

Ixi ma rację, uczucia a czucie.

W kółko mam wrażenie rozbijania się o brak precyzji języka.

MK

14. Data: 2010-09-05 14:21:33

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-05 13:40, Vilar pisze:

> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i5qjtf$gpf$1@news.onet.pl...

> Ale myślę, że chodzi im o mylenie doznań cielesnych z emocjami.

Tak.

> Chociażby w tym artykule: wytłumaczenie spocenia rąk ze zdenerwowania
> temperaturą w pomieszczeniu.

To nie jest oszukiwanie siebie?

15. Data: 2010-09-05 16:13:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:27:56 +0200, Vilar napisał(a):

> Ciekawy artykuł, to go wam wlepiam:
>
> http://www.charaktery.eu/artykuly/Milosc-Przyjazn-i/
795/Ślepi-na-milosc/1/?ref=nf

No wiec dopiero co mogłam spokojnie sobie wszystko przeczytać.
I tak myślę: te niby badania i rozważania diabła warte, to po prostu
sponsorowany i zakamuflowany (przez kogo? - może o tym kiedy indziej) wstęp
do naukowego usankcjonowania jako "sprawności inaczej" czegoś w rodzaju
"dysleksji", "dyskalkulii", "dysgrafii" itp. Proponowałabym roboczą nazwę
"dysemocja". Docelowo zmierza to działanie do prawnego "lekce" w
odniesieniu do najcięższych przestępstw, które po prostu będą mogły być
potraktowane jako następne "dys", tyle że dotyczące emocji: czyli jak ktoś
komuś główkę młotkiem rozbije lub nóż pod żebro wsadzi, to będzie się w
sądzie podpierał owym "dys"-uczuciowym, jak dyslektyk swoją dysleksją na
maturze...
A poza wszystkim - ten artykuł jest groźny podwójnie: promuje zaprzeczenie
dwoistości natury ludzkiej, czyli umniejsza lub wręcz zaprzecza istnieniu w
KAŻDYM!!! człowieku poczucia dobra i zła. A takie poczucie istnieje w
każdym, bez wyjątku i nikt się bez niego nie rodzi ani nikt nie jest
zwolniony od jego rozwijania w toku wychowania, jakieby ono nie było. Może
tylko idiota/imbecyl/debil sa od niego wolni, no ale ich prawo nie
sankcjonuje za ich czyny...
Jestem pełna zgrozy po przeczytaniu tego tekstu.

16. Data: 2010-09-05 18:38:22

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 5, 2:13 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> sankcjonuje za ich czyny...
> Jestem pełna zgrozy po przeczytaniu tego tekstu.

W tym artykule nie rozgrzesza się nikogo za brak emocji, są podawane
przyczyny/ wyrywkowo/ , dlaczego ludzie stają się zimni
emocjnalnie, tym samym z braku rozumienia emocji innych /swoich,
zaburzają sobie widzenie rzeczywistości . A że będąc narcyzem
Ikselcia masz ten problem , to jak widzimy nawet artykuł jest dla
ciebie niemożlwy w poprawnym odczytaniu, bo nie widzisz linia
emocjonalnej . Niestety całe instytucje potrafią działać w tak
zaburzony sposób.

17. Data: 2010-09-05 19:26:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Coby nie przeoczyć
Wiadomość:

Nemezis napisał(a):

> [...]
> ciebie niemożlwy w poprawnym odczytaniu, bo nie widzisz linia
> emocjonalnej . Niestety całe instytucje potrafią działać w tak

Dla narcyza opisywanie problemów emocjonalnych będzie sztucznymi
problemami, bo on ich nie widzi. To nawet widać jak dla wyziębionej
emocjonalnie baby, dyslektycy mający prawdziwy problem ,nie są godnii
zrozumienia, bo narcyzm nie widzi nieszczęścia innych ludzi, tak więc
swoją oziębłością wyklucza nawet pomoc tym ludziom. I znowu widzimy
zaburzoną babę ze wsi, zimną emocjonalnie, gdzie niezaburzony świat to
dziwne zjawisko, sztuczne i niepotrzebne. Której najłatwiej się mówi o
moralności, a nie zrozumieniu innych ludzi. Naprawdę już zęby zaciskam
na to co tu się dzieje, nie mogę, nie mogę już znieść tej patologi
Ikselek, Senderów, Chironów, wyziębionych, wypaczonych, którzy tu na
grupach każde zjawisko będące patologią chwalą, a zwyczajne relacje do
innych ludzi to politpoprawność.
Umieść wiadomość Anuluj on
Wyślij mi kopię tej wiadomości

18. Data: 2010-09-05 19:26:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Coby nie przeoczyć
Wiadomość:

19. Data: 2010-09-05 19:34:03

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-05 13:37, Vilar pisze:

> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i5tvb9$n27$1@news.onet.pl...

> Czy ty aby za dużo nie wymagasz od jakiegoś Vilara z jakiegoś usenetu?
>
> MK

Ciebie czasem trudno rozszyfrować. "Za dużo",czyli:

1) nie prosi się dziewczyny z usenet na spotkanie ?
2) nie lokuje się uczuć w dziewczynie z usenetu ?

Myślałem że Ty Vilar jesteś pozytywnie do mnie nastawiona i chciałabyś
mnie poznać. Ale może przesadziłem. Widzę jakąś niechęć, lekki
przestrach i ucieczkę u Ciebie, normalnie postrzegam Cię w postach jako
osobę wychodzącą do mnie, do ludzi, ekstrawertyczną, chcącą, mającą
erupcję energii.

20. Data: 2010-09-05 20:05:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek Zawodny napisał(a):

> Ciebie czasem trudno rozszyfrowa�. "Za du�o",czyli:
>
> 1) nie prosi siďż˝ dziewczyny z usenet na spotkanie ?
> 2) nie lokuje siďż˝ uczuďż˝ w dziewczynie z usenetu ?
>
> My�la�em �e Ty Vilar jeste� pozytywnie do mnie nastawiona i chcia�aby�
> mnie pozna�. Ale mo�e przesadzi�em. Widz� jak�� niech��, lekki
> przestrach i ucieczkďż˝ u Ciebie, normalnie postrzegam Ciďż˝ w postach jako
> osob� wychodz�c� do mnie, do ludzi, ekstrawertyczn�, chc�c�, maj�c�
> erupcjďż˝ energii.

Czyli uważasz, że osoba otwarta na ludzi, musi z tej otwartości
pokładać się z tobą w łóżku.? Jej chodzi o zwyczajne przyjemne
relację, który ty potraktowałeś wręcz jak oświadczyny. No nie każda
miła osoba, odrazu musi się zakochać i pokładać z tobą w łóżku.

Re: Wnerw
CHODZI ZA MNA...
Niektórzy mieli bardziej złożone halucynacje: widzieli małe, żółte ludziki w czarnych czapkach, prehistoryczne zwierzęta wchodzące do dżungli albo procesję wiewiórek z plecakami na ramionach, maszerujących po śniegu.
Spełniło się.
Dalej o czirliderkach.