Cocos radomiensis i inne zdjęcia

1. Data: 2004-04-28 20:52:43

Temat: Cocos radomiensis i inne zdjęcia
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)

http://www.sapijaszko.net/ogrod/

Pozdrawiam,
Grzesiek, popijący piffo
--
Uderzmy w puchary: buch, buch!
Uderzmy w puchary: buch!

2. Data: 2004-04-28 21:12:36

Temat: Re: Cocos radomiensis i inne zdjęcia
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:
> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)
>
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/

No zdjecia piękne jak zwykle i w końcu klony:-)))

A palemka powalająca;-)

Warszawskiej do pięt nie sięga:-)
Radom rulez;-)

Pozdrawiam
Marta uśmiana do łez:-)

3. Data: 2004-04-28 21:14:37

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> A palemka powalająca;-)

No, a wieczorem, jak świeci... To dopiero jest widok... :-)

G.
--
Młodzieniec z wysepki Madera,
Zapragnął raz rżnąć dromadera,

4. Data: 2004-04-28 21:36:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)
>
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/

Nareszcie wiem co to jest owa slynna palma radomska!

A po obejrzeniu pozostalych zdjec, ktore sa piekne, musze sie
szybko dowartosciowac wygladajac przez okno, gdzie widac
przeswietlone sloncem czerwone liscie perukowca pod jeszcze
kwitnacym judaszowcem, na tle mlodej zieleni hibiskusow ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-04-28 21:51:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Nareszcie wiem co to jest owa slynna palma radomska!

:-)))

> [...]
> przeswietlone sloncem czerwone liscie perukowca pod jeszcze
> kwitnacym judaszowcem, na tle mlodej zieleni hibiskusow ...

Za uznanie dziękuję, a judaszowca zazdroszczę, bo nasz czerwony chyba
nieodwracalnie przeniósł się do krainy wiecznie szczęśliwych
judaszowców. Perukowiec powolutku odbija, hibiskusom dopiero pąki
pozieleniały (Twoje trzy jadą przy najbliższej okazji do tego od
czarnych nóżek :-)).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mówiła raz pewna panienka z Równego,
Że ponad ślizgawkę nic nie zna milszego...

6. Data: 2004-04-28 22:53:35

Temat: Odp: Cocos radomiensis i inne zdjęcia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)

Nooo! Wreszcie na zdjęciu 55 jakiś plenerek z Twojego ogrodu. Ładne :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-04-29 04:20:15

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2vfjj25b8.fsf@sapijaszko.net...
> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)

Czy to nie miodunka w pełnym słońcu i na skalniaku???
Anka

8. Data: 2004-04-29 05:31:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Za uznanie dziękuję, a judaszowca zazdroszczę, bo nasz czerwony chyba
> nieodwracalnie przeniósł się do krainy wiecznie szczęśliwych
> judaszowców.
:)
zapewne spotka sie tam z moim
bo choc zimowal on w w doniczce foliowcu
z lekka okryty wartswa agrowlokniny totez nie ma sie jemu na zycie
ma nadal zasuszone paczki
:((
>... Perukowiec powolutku odbija, hibiskusom dopiero pąki
> pozieleniały (Twoje trzy jadą przy najbliższej okazji do tego od
> czarnych nóżek :-)).
:)
moim jeszcze nic nie odbija ani zielenieje
choc na katalpie nabrzmialy juz paki
i ona w odroznieniu od uprzednio wymienionych
rosnie w calkowicie odslonietym miejscu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-04-29 05:45:59

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2vfjj25b8.fsf@sapijaszko.net...
> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)
>
> http://www.sapijaszko.net/ogrod/

Chcesz powiedzieć, że byłeś tak blisko i nie zajechałeś do mnie?
Czym się naraziłam? A podobno potrzebujesz dużo zielonego, żeby
zagospodarować swoje miejsce na ziemi....

Pozdrawiam, rozczarowana Maria

10. Data: 2004-04-29 06:23:46

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m2vfjj25b8.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> napisał(a):

> Łykendy dwa minęły, to i pora na nowe zdjęcia :-)

Hejka. Cocos radomiensis to jest to! :-)
Pozdrawia olśniony Ja...cki

Nawadnianie automatyczne - poszukuję wykonawcy
stworzenie ogrodu/koszenie trawy (Wrocław)
migdałek
I FUCKED AN UGLY BITCH 1553
Krzewy kwitnące jeszcze raz