Codzienne mycie włosów

1. Data: 2004-12-01 10:31:27

Temat: Codzienne mycie włosów
Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie. Mam pytanie.
Co sadzicie o codziennym myciu włosów. Robie to przed snem, wieczorem.
Używam szamponu Head&Shoulders. Nie lubie isc spac z nieumytymi wlosami.
Żona odradza mi codziennie mycie, mowi ze wystarczy umyc glowe co 2-3 dni.
Polecila mi myc zamiennie wlosy jakims polskim szamponem, np. pokrzywowym.
Uwaza ona ze codzienne mycie Head&Shoulders niszczy wlosy. Co Wy o tym
sadzicie? Czy codziennie mycie czyms grozi, np. wypadaniem wlosów.
Prosze o opinie.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-12-01 10:45:56

Temat: Re: Codzienne mycie włosów
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Co sadzicie o codziennym myciu włosów. Robie to przed snem, wieczorem.
> Używam szamponu Head&Shoulders. Nie lubie isc spac z nieumytymi wlosami.

chodzenie spac z mokrymi wlosami niszczy wlosy bo podczas mycia otwieraja
sie łuski wlosa potem spia cocierasz wlosami o poduszke i wlosy sie łamia
,wypadaja itp.

> Żona odradza mi codziennie mycie, mowi ze wystarczy umyc glowe co 2-3 dni.

jezeli ma taki typ wlosów to ok.

> Polecila mi myc zamiennie wlosy jakims polskim szamponem, np. pokrzywowym.
> Uwaza ona ze codzienne mycie Head&Shoulders niszczy wlosy

jakies badania?na ten temat?czy tylko zona chce oszczedzic na szamponie za 8
z i doradza ci inny za 3 zł.

. Co Wy o tym
> sadzicie? Czy codziennie mycie czyms grozi, np. wypadaniem wlosów.

pielegnacja wlosów nie szkodzi a nie mycie grozi tłustymi ,obrzydliwymi
wlosamia to odrzuca.

ja codziennie myje glowe bo czuje sie bruda gdy nie umyje ,pozatym takie
wlosy lepiej sie układaja .
wlosy mam zdrowe,,pachnące.
p.

1. Data: 2004-12-01 12:03:42

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisała

> chodzenie spac z mokrymi wlosami niszczy wlosy

A gdzie wyczytałaś, że mowa była o chodzeniu spać z mokrymi włosami?

PozdrawiaM

1. Data: 2004-12-01 12:16:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

js18 wrote:

> Co sadzicie o codziennym myciu włosów. Robie to przed snem, wieczorem.

Od wielu lat myję włosy codziennie rano.

> [...]
> Uwaza ona ze codzienne mycie Head&Shoulders niszczy wlosy. Co Wy o tym
> sadzicie? Czy codziennie mycie czyms grozi, np. wypadaniem wlosów.

Codzienne mycie, zgodnie z moimi doswiadczeniami, grozi wyłącznie
czystością głowy ;-) Natomiast nie mam pojęcia, czy akurat
Head&Shoulders, nigdy go nie używałam. Szampony zmieniam i właściwie
mam na każdy dzień tygodnia inny szampon.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-12-01 12:18:46

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "js18" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie. Mam pytanie.
> Co sadzicie o codziennym myciu włosów. Robie to przed snem,
> wieczorem.

Ja tak samo i włosy mam w bardzo dobrym stanie. Myślę, że o ile używasz
szamponów przeznaczonych do codziennego mycia (polecam Daily Shampoo
Clinique), to nie ma prawa się nic stać. Zwłaszcza, że przy włosach
przetłuszczających się, jest to wręcz obowiązek.

> Żona odradza mi codziennie mycie, mowi ze wystarczy umyc glowe
> co 2-3 dni.

Jeśli czujesz się lepiej, myjąc głowę codziennie, to nic nie stoi na
przeszkodzie.

> Czy codziennie mycie czyms grozi, np. wypadaniem wlosów.
> Prosze o opinie.
> Pozdrawiam.

Krążą takie plotki, ale do tej pory nie znalazły naukowego uzasadnienia.
Osobiście myślę, że o wiele bardziej niszczą się włosy farbowane, po
trwałej, czy np. wystawiane na działanie czynników zew., takich jak ostre
słońce czy mróz.

Ligeia

--
"Cet Homme donc, par prieres, par larmes,
Par sortileges et par charmes,

"La Chatte métamorphosée en femme"
Jean de la Fontaine

1. Data: 2004-12-01 12:19:46

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> .
>
> chodzenie spac z mokrymi wlosami niszczy wlosy bo podczas mycia
> otwieraja sie łuski wlosa potem spia cocierasz wlosami o poduszke i wlosy
> sie łamia ,wypadaja itp.

Tak, ale włosy moga wyschnąć zanim ktoś położy się spać.

Ligeia

1. Data: 2004-12-01 12:51:57

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie wyczytałaś, że mowa była o chodzeniu spać z mokrymi włosami?

nigdzie tylko napisałam ,że to szkodzi .
p.

1. Data: 2004-12-01 13:05:09

Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> napisała

> nigdzie tylko napisałam ,że to szkodzi .

A ktoś się o to pytał?

PozdrawiaM

1. Data: 2004-12-01 13:16:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Natomiast nie mam pojęcia, czy akurat
> Head&Shoulders, nigdy go nie używałam. Szampony zmieniam i właściwie mam
> na każdy dzień tygodnia inny szampon.

Mnie akurat Head&Shoulders zupełnie nie podszedł, ale nie wiem, czy może
powodować wypadanie włosów, jak się go często używa. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-12-01 13:16:40

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@i...peel> napisał w wiadomości
> "pamana" <p...@w...pl> napisała

> A ktoś się o to pytał?

A co to, już nie można napisać czegoś więcej w temacie?

Ligeia

--

[gdzie we Wro] fryzjer z BAR-u
Jaki prezent