Confidor 200 SL

1. Data: 2008-11-14 11:44:29

Temat: Confidor 200 SL
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę, czy ma ktoś doświadczenie z wyżej wymienionym preparatem?
Tarczniki zaatakowały na dobre moją dracene i ręczne zbieranie tarczek
nic nie daje. Planowałam podlać Confidorem, ale jest jedno ale...jestem
w ciąży i obawiam się, czy podlanie nie spowoduje, ze trucizna będzie
parowała?
--

Gosia

2. Data: 2008-11-14 13:00:38

Temat: Re: Confidor 200 SL
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gfjob0$qt6$1@news.onet.pl Gosia Plitmik

> [...]
> tarczek nic nie daje. Planowałam podlać Confidorem, ale jest jedno
> ale...jestem w ciąży i obawiam się, czy podlanie nie spowoduje, ze

Hejka. Kobieta w ciąży generalnie nie powinna dotykać środków ochrony
roślin. Każda roślinka domowa po podlaniu czy opryskaniu pestycydem powinna
znaleźć się przez kilka dni w pomieszczeniu do którego się nie zagląda
(strych, piwnica itp.).
Czyżby Twoja dracena stała przy małżeńskim łożu? ;-)
Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

3. Data: 2008-11-14 13:23:04

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:

> [...]
> (strych, piwnica itp.).
> Czyżby Twoja dracena stała przy małżeńskim łożu? ;-)

Nie, nie stała, mąż bez oznak zarażenia;-)Nie mam gdzie jej wynieść, bo
jest bardzo duża. Na dodatek tabletki na tarczniki wtykane do ziemi nie
daja żadnego efektu.

--

Gosia

4. Data: 2008-11-14 13:47:10

Od: "janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
. Planowałam podlać Confidorem,

Odradzam preparat raczej do stosowania na zewnątrz

JP

5. Data: 2008-11-14 13:52:37

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz pisze:

> Odradzam preparat raczej do stosowania na zewnątrz

Dziękuję. Trudno nic chyba nie wymyslę na te potwory

--

Gosia

6. Data: 2008-11-14 19:20:30

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie daje. Planowałam podlać Confidorem, ale jest jedno ale...jestem w
> ciąży i obawiam się, czy podlanie nie spowoduje, ze trucizna będzie

Spróbuj MOSPILANEM jest absolutnie nieszkodliwy dla ludzi i innych stworzeń
domowych.
Miałem tarczniki na Kufliku - zwalczyłem Mospilanem. Konieczne są minimum
3 opryski co 7 dni.

Antoni Broniak

7. Data: 2008-11-14 20:16:16

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Antoni.Broniak pisze:

> [...]
> domowych.
> Miałem tarczniki na Kufliku - zwalczyłem Mospilanem. Konieczne są minimum
Dziekuje bardzo. Zaraz poszukam, czy jest w sprzedaży

--

Gosia

8. Data: 2008-11-15 10:50:28

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 21:16, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> Dziekuje bardzo. Zaraz poszukam, czy jest w sprzedaży
>
> --
>
> Gosia

mimo wszytko nie powinnas sama dokonywac opysku. natomiast faktycznie
mospilan jest dość bezpieczny.

9. Data: 2008-11-15 10:55:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2008 14:52:37 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Dziękuję. Trudno nic chyba nie wymyslę na te potwory

Czaby poszukać środka działającdgo... od środka, żtp. czyli systemicznego.
http://www.bayercropscience.pl/strony/1/i/72.php

10. Data: 2008-11-15 10:57:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Nov 2008 11:55:41 +0100, Ikselka napisał(a):

> Czaby poszukać środka działającdgo... od środka, żtp. czyli systemicznego.
> http://www.bayercropscience.pl/strony/1/i/72.php

...oraz:

http://www.oleander.pl/index.php?p=showtopic&toid=11
67&fid=57&area=1

[reklama] ZRASZACZ WYNURZANY DO NAWADNIANIA I ZŁĄCZKI
Kosiarka z Allegro
Por sałatkowy i pomidory hamerykanckie
wisnie na nalewki
canna, paciorecznik do oddania