Coordinax ??

1. Data: 2001-09-06 06:02:39

Temat: Coordinax ??
Od: "MikE" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie ma leku w aptekach ani w hurtowniach, pediatra przepisal pomimo tego, ze
uswiadamialem jego o wycofywaniu leku - pytanie co w zamian. Przed pojsciem
do pediatry chcialbym wiedziec cos o zamiennikach.

pozdrawiam
MikE
m...@p...onet.pl

2. Data: 2001-09-06 21:29:44

Temat: Re: Coordinax ??
Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Sep 2001 08:02:39 +0200, "MikE" <m...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>uswiadamialem jego o wycofywaniu leku - pytanie co w zamian. Przed pojsciem
>do pediatry chcialbym wiedziec cos o zamiennikach.

Sprawdzilem - mam u siebie na polce.
Mozesz podac zrodlo informacji o wycofaniu?
--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.

3. Data: 2001-09-07 05:40:54

Od: "MikE" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzilem - mam u siebie na polce.

Chodzi mi o ten w zawiesinie bo w tabletkach jeszcze jest

> Mozesz podac zrodlo informacji o wycofaniu?

1) na tej grupie lub pl.soc.dzieci jakis czas temu byly posty wlasnie z
problemami z cooordinax-em, rzekomo wykryto jakies dodatkowe dzialanie
uboczne, niestety szczegolow nie pamietam
2) W jednej z wiekszych aptek w Krakowie, gdzie jak pani mgr powiedziala
maja wszystkie leki, ktore znajduja sie w dostepnych hurtowniach nie ma tego
leku .. i gadka o wycofywaniu

--
MikE
m...@p...onet.pl

4. Data: 2001-09-07 07:18:54

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MikE"

> [...]
> problemami z cooordinax-em, rzekomo wykryto jakies dodatkowe
dzialanie
> uboczne, niestety szczegolow nie pamietam
Ja śledziłam je dokładnie, bo właśnie wtedy stale kupowaliśmy go dla
dziecka i specjaliści byli sceptyczni a reszta pisała raz tak, raz
tak.
Ta bardziej konstruktywna [;-(] brzmiała tak:
Autor:Jolka (j...@p...onet.pl)
Grupy dyskusyjne:pl.soc.dzieci

Data:2001-06-25 09:28:52 PST W moim mieście (Białystok) nie ma
go w aptekach. W lutym tego roku jedna
pani doktor powiedziała mi, że czytała najnowsze naukowe opracowania
dotyczących skutków ubocznych Coordinaxu, ale nie była łaskawa
wyjaśnić o
jakich skutkach mowa. W marcu inny lekarz powiedział: "Coordinax jest
bezpieczny, ale jedna firma drugiej firmie zrobiła 'a kuku' i
prawdopodobnie nie będzie produkowany".
Na tej grupie tylko tyle, jeśli chodzi o "źródła na
pl.soc.dzieci".....

> [...]
powiedziala
> maja wszystkie leki, ktore znajduja sie w dostepnych hurtowniach nie
W Krakowie jest mnóstwo aptek i jeszcze więcej lekarzy
którzy (szkoda ;-)) że są bardziej niedoinformowani niż "lud prosty"
i pierwsi sprzedają a drudzy ciągle przepisują ;-)
Asia

5. Data: 2001-09-07 07:45:13

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz"

pisalem juz na tej grupie - lek ten moze wydluzac odstep QT
w elektrokardiogramie

A jakie to ma fakyczne nasępstwa?
Asia- laik

6. Data: 2001-09-07 07:45:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Sep 2001, Asia Slocka wrote:

> [...]
> bezpieczny, ale jedna firma drugiej firmie zrobiła 'a kuku' i

pisalem juz na tej grupie - lek ten moze wydluzac odstep QT
w elektrokardiogramie i z tego wzgledu w niektorych krajach
zostal wycofany. Inna sprawa, ze jest wiele lekow, ktore
moga miec takie dzialania uboczne i sa stosowane np.
doxepin czy amitryptylina

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2001-09-07 08:52:13

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka przyjmowała lek parę miesięcy, w pewnym momencie zaczęła miewać
ostre bóle brzucha (wyglądało to jak atak trzustki), aż znalazła się w
szpitalu. Tam coordinax odstawiono, i wszystkie objawy minęły. Mała nie
dostaje leku już od marca i "odpukać" wszystko jest OK (stosuję ścisłą dietę
bezmleczną hypoalergiczną).

A jesli chodzi o szkodliwość coordinaxu, czytałam, że na zachodzie
zanotowano zgony u "sercowych" pacjentów. Z tym że p. doktor prowadząca
córkę twierdzi, ze to się zdarza b. rzadko przy niektórych schorzeniach
serca i przy łączeniu pewnych leków.

muraska

8. Data: 2001-09-07 08:52:32

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muraska" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
prowadząca
> córkę twierdzi, ze to się zdarza b. rzadko przy niektórych

Pytanie całkiem na serio: czy jest na świecie lek (nie mówię o
homeopatii)
który działa i jednocześnie nie zdarzyły się jakieś uboczne skutki???
Asia

napletek i wysypka - pomocy!!!
Jaka dieta w Anoreksji...
bezsennosc