Cornus chinensis na gwalt potrzebny

41. Data: 2008-04-05 17:09:33

Temat: Re: Cornus chinensis na gwalt potrzebny
Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Włącz google i sprawdź na jakim poziomie były podatki (podpowiedź -
> dziesięcina) kiedy zdzierał je kościół.
> ;-)
> pozdr. wyzwolonego/uciśnoionego Jerzy

Nie jestem glupi i nie podpowiem na ta prowokacje. Darek mi morde obije
za schodzenie z tematu. Zreszta inne mam problemy bardziej z ogrodem
zwiazane ale o tym w nowym watku.

wyzwolony Irek

42. Data: 2008-04-07 06:36:38

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Apr 2008, Kresowiec wrote:

> [...]
> schodzenie z tematu. Zreszta inne mam problemy bardziej z ogrodem zwiazane

Z Twoimi komentarzami źle ale bez nich jeszcze gorzej. PISz co tam masz na
sercu.

Pozdr.

D.P.

43. Data: 2008-04-07 07:06:30

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz schrieb:

> Z Twoimi komentarzami źle ale bez nich jeszcze gorzej. PISz co tam masz
> na sercu.
>
> Pozdr.
>
> D.P.

Zdaje sie bedziesz musial poszukac sekundantow. Odbieram wrazenie, ze
wlasnie nazwales mnie niewiesciuchem, bo czyz o kobietach nie mowi sie
podobnie: z nimi zle a bez nich jeszcze gorzej? Ja w kazdym badz razie
oddam powyzsze do ekspertyzy i podejme wlasciwe srodki. Mam nadziej, ze
na grupie nie brakuje znajacych sie na dawnym prawie, honorze i ostrej
broni.

Irek, dotkniety do zywego ciala

44. Data: 2008-04-07 10:54:16

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Apr 2008, Kresowiec wrote:

> [...]
> ekspertyzy i podejme wlasciwe srodki. Mam nadziej, ze na grupie nie brakuje
> znajacych sie na dawnym prawie, honorze i ostrej broni.

Przykro mi Irku ale gdybys byl prawdziwa kobieta, to moje stwierdzenie nie
przynioslo by Ci ujmy. Wiec masz dowod, ze babą nie jestes a i ja nie
chcialem Cie obrazic. Z drugiej strony nie moge Ci dac satysfakcji bo ja
jestem prosty chlopski syn i nie wypada mi bic sie na szable ze
szlachcicem. Chyba, ze za oręże wybierzesz kłonice lub sztachety, no ale
wtedy to musielibysmy sie spotkac na wiejskiej zabawie.
Pozostaje wiec tylko znajacych sie na prawie naklonic do pokojowego
orzecznictwa w sprawie niefortunnej "zaczepki".

Pozdr.

D.P.

45. Data: 2008-04-07 11:41:08

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz schrieb:

> [...]
> wtedy to musielibysmy sie spotkac na wiejskiej zabawie. Pozostaje wiec
> tylko znajacych sie na prawie naklonic do pokojowego orzecznictwa w

Ty mi sie tu nie unos chlopskim honorem! Tylko stawiaj... tfu! stawaj
albo dawaj pola. Zadne tam tlumaczenia. Chcieliscie demokracji, to ja
macie. A mnie wszystko rowno szabla czy klonica, choc szczerze mowiac
czesciej widly albo kose w reku trzymalem niz szable. I nie licz na
"pokojowe orzecznictwo". Znajac bowiem, to towarzystwo, raczej jeszcze
do bitki bede podjudzac i zajazdow a Czapski pierwszy, bo wielkie
ukontentowanie w krwie rozlanej znajduje.
Wracajac do pierwotnego zadawania gwaltu, wlasnie sie zastanawiam, ktora
oferte wybrac. Moze rzeczywiscie wezme te 1000 pestek i rozmnoze a potem
z zacheta, ze to gwaltownie poprawia chuc na plec naprzecipolozna,
pogonie te derenie na Alegro.

Irek

46. Data: 2008-04-25 10:53:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sluchajcie Milaczki, szczegolnie te zagraniczne,

http://www.ibro.pl/Pliki/wynik.php?id=6153&ref=p_src
h_res

Nie chiński, ale prawie krajowy.
Mirzan