Coś dla dzieci

1. Data: 2002-05-21 09:43:01

Temat: Coś dla dzieci
Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Na tej stronie znajdziecie proste wzorki z postaciami z kreskówek i inne:
http://home-5.12move.nl/%7Ese032212/Breipatronen/ind
ex.htm

--
Magda (Wrocław)
m...@h...com

1. Data: 2002-05-21 17:28:42

Temat: Re: Coś dla dzieci
Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Chylę czółko w podziękowaniu a moje przedszkolaki
jutro będą "zagonione" /ale przy ich wielkiej chęci bo
zawsze mają na to chęć hihi/ do sporządzenia
dziękczynnej laurki......tylko nie wiem jak przesłać :(((
Pusia
/ zakręcona przedszkolanka/
Białystok

Ps.Ciekawe ile małych dziewczynek zarażę tą pasją?:)))

1. Data: 2002-05-21 18:10:26

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Na serwerek wrzucam jeszcze kilka wzorów dla dzieci i nie tylko.

--
Magda (Wrocław)
m...@h...com

1. Data: 2002-05-22 06:28:20

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acd4nu$3rr$...@n...onet.pl...
Na tej stronie znajdziecie proste wzorki z postaciami z kreskówek i inne:
http://home-5.12move.nl/%7Ese032212/Breipatronen/ind
ex.htm

a tam jest jeszcze druga strona i jest sporo z puchatka i króla lwa i sporo z
disney'a:
http://home-5.12move.nl/~se032212/Patronen/

wkn

1. Data: 2002-05-27 08:06:22

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ściągnęłyście coś z tych stron - znaczy się chciałam z Kubusia Puchatka.
Zostawiłam sobie ściąganie na potem, a teraz już nie ma co ściągać. Napisało
mi że za miesiąc :((

Ewa
(Slupsk)

1. Data: 2002-05-27 08:12:16

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Mam trochę wzorów Kubusia, ale nie pamiętam które pochodzą z tej strony, jak
> chcesz to mogę Ci je podesłać, albo wrzucić na serwer.

Moze lepiej na serwer, bo obiecalam kolezance, ktora ma "hopla" na
punkcie Kubusia i tez zostawilam sciagnie na pozniej :-( Arleta

1. Data: 2002-05-27 08:19:03

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ok, już wrzucam.

--
Magda (Wrocław)
m...@h...com

1. Data: 2002-05-27 08:32:33

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" napisał w wiadomości
| Ok, już wrzucam.

Serdeczne dzięki, zaraz ściągam :))

Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-05-27 11:34:40

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam trochę wzorów Kubusia, ale nie pamiętam które pochodzą z tej strony, jak
> chcesz to mogę Ci je podesłać, albo wrzucić na serwer.

Magda, jestes moim wybawieniem, z nieba mi spadlas, bo Kubus to moj idol. a ta
stronka jest chwilowo nieczynna. Jak mozesz to przyslij mi wzorki na priv.
Pozdrawiam
Iwonka Elblag/Poznan

nowe wzorki
Potrzebna rada