Coś mi do ucha wpadło ;/

1. Data: 2005-08-22 06:29:28

Temat: Coś mi do ucha wpadło ;/
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wczoraj wieczorem biorą kąpiel, jak to zwykle biorąć przysznic w
momencie gdy strumien wody był skierowany na bok twarzy to nagle
przycicho mi wszystko w prawym uchu. Myślałem, że to woda to wycierałem
ręcznikiem i patyczkami do uszy no i slysze juz normalnie. Dzisiaj rano
się obudziłem, a w uchu mi coś trzeszczy i szura jak ruszam głową xO
Próbowałem dłubać, czyścić, płukać, ale nic nie pomaga, nie chce wyjść.
Po płukaniu zmokło i nie szura już jak wcześniej.

Co ja mam robić dalej? :F

--
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-08-22 13:22:25

Temat: Re: Coś mi do ucha wpadło ;/
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do laryngologa.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2005-08-22 13:50:33

Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co ja mam robić dalej? :F

Moze jeszcze troche wody zostalo? Mi czasami pomaga schylenie glowy do
przodu i jej wyprostowanie bokiem ;) Hmmm nie wiem jak to napisac ;)
Czasami wlasnie jakas woda wyplynie ;)

Rafal

Odpowiadajac na moj email
usun cyfry z adresu

4. Data: 2005-08-22 14:23:13

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczekaj kilka dni, powinno minąć. Też tego doświadczyłem parę razy po kąpieli.
Rzeczywiście denerwujące uczucie: w uszach już niby sucho, a tu nagle przy
pewnych ruchach czułem w nich coś w rodzaju "strzykania", tak, jakby wewnątrz
coś przeskakiwało. Niby to nie bolało, ale odczuwałem przy tym dość wyraźny
dyskomfort. Nie wiem co jest tego przyczyną-może rzeczywiście jakieś resztki
wody zalegające głęboko w uszach coś tam w środku podrażniają (podejrzewam, że
błonę bębenkową).

5. Data: 2005-08-22 17:40:04

Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz na przeplukanie ucha, tak bywa ze woskowina jak dostanie troche wody, to
sie jakos dziwnie odlkeja lub laczy w wieksze grudki. Masz zatkane ucho i
najzylkej trzeba je przeplukac duza szczykawka wody, mialem to ze 2 razy w
zyciu, zadnego bulu, tylko pozniej troche lepiej slyszysz, najlepszy skutek
jak oba uszka przeplukaja od razu aby poziom szumow ulicznych byl wyrownany.

pozdr
nornik

6. Data: 2005-08-22 23:05:59

Od: "Maciek C" <maciek82[wytnijto]@idea.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nornik wrote:
> [...]
> lepiej slyszysz, najlepszy skutek jak oba uszka przeplukaja od razu
> aby poziom szumow ulicznych byl wyrownany.

Zgadzam się, miałem to samo, płukanko pomogło, nie bolało :)

Maciek C

7. Data: 2005-08-24 09:14:05

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Próbowałem dłubać, czyścić, płukać, ale nic nie pomaga, nie chce wyjść.
> Po płukaniu zmokło i nie szura już jak wcześniej.

Dzieki bardzo za odpowiedzi. Udalo sie nastepnego dnia, gdy gralem w
plike. Podczas zapomnailem o tym, a po meczu juz nic nie szuralo -
pewnie wypadlo :D Potem mnie jeszcze cale ucho bolalo od mojego dlubania
, ale teraz juz jest wszystko ok :P

--
Pozdrawiam.

Włosy - jaka odżywka by były piękne?
Częste dretwienie
Jaka będzie grubość soczewki Sfera +10 Cylinder -3
Szczepionka dla taty przedszkolaka...
wycięcie migdałków