Coś mnie dziabneło...

1. Data: 2007-04-28 22:09:54

Temat: Coś mnie dziabneło...
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kosiłem sobie trawę i jakiś owadzik, nie wiem jaki, mnie dziabnął w
nogę. Nie bolało to bardziej jak zwykłe uderzenie trawa z kosiarki.
Następnego dnia rano odruchowo coś mnie zaswędziało w tym miejscu i
rozdrapałem. Zupełnie przypadkiem, troche ropy było i nic więcej, jednak
od wczoraj rano pojawiło się czerwone znamię, i dookoła obrzęk, bardzo
ciepły ten obrzęk, zaczynam kuleć na lewą nogę bo boli tak i boli coraz
mocniej jakby ktoś mi kijem przyłożył w noge - jak siniak. Chodzenie na
tej nodze prawie niemożliwe, każdy krok to ból, obrzęk się powiększa
razem ze znamieniem. Robić jakieś okłady, (z czego) , przeczekać, czy od
razu lepiej z tym do lekarza (nawet w niedzielę).

2. Data: 2007-04-29 06:57:22

Temat: Re: Coś mnie dziabneło...
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

zrób sobie pod spodem dziure na wylot dla ocgrony reszty owadów

3. Data: 2007-04-29 07:17:15

Od: Maja <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 00:09, Osadnik <o...@w...pl> wrote:
> [...]
> razem ze znamieniem. Robić jakieś okłady, (z czego) , przeczekać, czy od
> razu lepiej z tym do lekarza (nawet w niedzielę).

Zdecydowanie do lekarza, nawet w niedzielę. Żebyś tylko na jakiegoś
sensownego trafił...
Może to był kleszcz...

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2007-04-29 08:10:02

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 29 Kwi, 00:09, Osadnik <o...@w...pl> wrote:
Zdecydowanie do lekarza, nawet w niedzielę. Żebyś tylko na jakiegoś
sensownego trafił...
Może to był kleszcz...

Kleszcza by nie poczuł-zresztą nadal by go miał. Ja stawiam na pająka albo
jakąś muchówkę.
Do lekarza koniecznie.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

5. Data: 2007-04-29 11:43:19

Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Kleszcza by nie poczuł-zresztą nadal by go miał. Ja stawiam na
> pająka
> albo jakąś muchówkę.
> Do lekarza koniecznie.

A może to była Głodzilla? :-)

marekz

6. Data: 2007-04-29 12:08:12

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze znamieniem. Robić jakieś okłady, (z czego) , przeczekać, czy od razu
> lepiej z tym do lekarza (nawet w niedzielę).

Na poczatek wapno tylko takie mocne w kazdej aptece dostepne na pewno nie
zaszkodzi-okłady z wody z octem i jak nie złagodnieje to napewno do lekarza.
LL

7. Data: 2007-04-30 12:36:42

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N napisał(a):
> [...]
> Może to był kleszcz...
>
> Kleszcza by nie poczuł-zresztą nadal by go miał. Ja stawiam na pająka albo

Byłem u lekarza, jedynego czynnego w okolicy (Polska służba zdrowia
[sic!]). Popatrzył stwierdził że to nie kleszcz a jakaś meszka? lub inna
muchówka. Dostałem Amoksiklav i Aescin. Zobaczymy co dalej w przyszła
niedziele czy zniknie.

niewydolność nerek a ciąża
Awaria łękotki przyśrodkowej
Infekcja organizmu wywołana paskudztwem z klimatyzacji
Strony www dla pacjentów
Kreatynina i ALAT - interpretacja