Coś mnie udziabało i...

1. Data: 2004-06-16 19:19:19

Temat: Coś mnie udziabało i...
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. i mi spuchła pokaźna część ręki. Przedramienia. Czerwona, rozległa plama.
Boli i swędzi. Tak od tygodnia, tyle, że teraz boli bardziej.
Zanim podniesie się wrzawa "Do lekarza, do lekarza!" ;) może jakieś domowe
sposoby, co by swędzenie i ból zmniejszyć? No i opuchliznę?
Ani to przyjemne, ani ładne.

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

2. Data: 2004-06-16 23:12:44

Temat: Zastanawiające...
Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. cóż to za cholerstwo. Wygląda coraz mniej ciekawie. W ruch poszło to, co
miałam w domu: Autan Akut, Fenistil i ocet. Ale nadal swędzi i nie widzę
poprawy.
Pierwsze, co chciałabym wiedzieć, to oczywiście (nadal) jak z tym walczyć;
A drugie - co to jest?!
Czyżby pojawiły się jakieś "nowe" mrówki, komary czy cuś, co powoduje takie
oto "dolegliwości"? =\
Dumam o tych zwierzątkach, bom właśnie tak z tydzień temu gościła na łonie
natury i coś mogło użreć. Ciekawe jest także to, że we wtorek też spędziłam
kawałek dnia wśród drzew i krzewów i pojawiła się właśnie ta nowa plama.
Jeszcze jedno. Czy biorąc Amertil pomogę sobie jakoś? I tak łyknę, bo inaczej
będzie znów jakiś katarek czy coś, ale czy przy okazji...

PS. Ktoś z moich Bliskich miał podobne przejście swego czasu, coś użarło,
tyle, że ta Osoba to rozdrapała =( i paprało się strasznie. Jako rasowa
hipochondryczka miałam rzecz jasna wizje najgorsze, ale...

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

3. Data: 2004-06-16 23:52:58

Temat: Re: Coś mnie udziabało i...
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <caq6fn$mhm$1@inews.gazeta.pl> Chyna tako rzecze:

> [...]
> Zanim podniesie się wrzawa "Do lekarza, do lekarza!" ;) może jakieś domowe
> sposoby, co by swędzenie i ból zmniejszyć? No i opuchliznę?

Zwykle łyka się wapno, ale czy po tygodniu pomoże?
A do lekarza idź szybko, bo jeśli to był kleszcz i zostawil taki ślad,
to może oznaczać konieczność wzięcia antybiotyków.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2004-06-17 11:53:55

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości

> A do lekarza idź szybko, bo jeśli to był kleszcz i zostawil taki ślad,
> to może oznaczać konieczność wzięcia antybiotyków.

Pitu, pitu, chyba Cię nigdy nie dziabnął kleszcz. Jak taki dziabnie to
zostaje tam gdzie dziabnął. Mocno się trzeba napracować, żeby go stamtąd
wyjąć. Więc, jak to by był kleszcz to by wiedziała. A po tygodniu żerowania
na onej to by już całkiem spory był, więc tym bardziej trudno przeoczyć
Pozdr. - A.

5. Data: 2004-06-17 12:42:15

Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory <b...@p...wywaltoonet.pl> napisał(a):

> Pitu, pitu, chyba Cię nigdy nie dziabnął kleszcz. Jak taki dziabnie to
> zostaje tam gdzie dziabnął. Mocno się trzeba napracować, żeby go stamtąd
> wyjąć.

Już miałam takie przygody i coś niecoś o tym wiem i się z batorym zgadzam, to
nie kleszcz.
Przypełzłam do domu w stanie wskazującym na straszny ból, łyknęłam Ibupromy i
dzwonię do dermatologa: przyjmował do 12. Cholera. Jutro idę. Do tego czasu:
ocet, Ibupromy, ocet...
Nie mogę ręki opuszczać bo boli przeokropnie. Ale jak łyknęłam przeciwbólowe
proszki to mi lepiej.

Także pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

6. Data: 2004-06-17 14:00:53

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyna wrote:

> Przypełzłam do domu w stanie wskazującym na straszny ból, łyknęłam
> Ibupromy i dzwonię do dermatologa: przyjmował do 12. Cholera.
> Jutro idę. Do tego czasu: ocet, Ibupromy, ocet...

na opuchlizne dobrze jest przylozyc lisc z bialej kapusty. Trzeba
go rozklepac najpierw, zeby mial jak puszczac sok i tak przylozyc
- mi na kolano pomagalo, nie wiem, jak bedzie w przypadku
ukaszenia.

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.

7. Data: 2004-06-17 18:03:12

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jun 2004 12:42:15 +0000 (UTC), Chyna napisał(a):

> [...]
> ocet, Ibupromy, ocet...
> Nie mogę ręki opuszczać bo boli przeokropnie. Ale jak łyknęłam przeciwbólowe

FENISTIL żel - po ugryzieniu owada.

--
Kaja

8. Data: 2004-06-17 18:51:45

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaja napisał:
> FENISTIL żel - po ugryzieniu owada.

przeczytaj dokladnie pierwszy post :))

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2004-06-17 19:48:10

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cas0pr$asn$1@atlantis.news.tpi.pl> batory tako rzecze:

> Pitu, pitu, chyba Cię nigdy nie dziabnął kleszcz. Jak taki dziabnie to
> zostaje tam gdzie dziabnął. Mocno się trzeba napracować, żeby go stamtąd
> wyjąć. Więc, jak to by był kleszcz to by wiedziała.

Teoretycznie masz rację, ale jak ktoś chodzi tak długo z opuchlizną, to
ja niczego z góry nie wykluczam

P.S. Dziabnął daaawno temu nie jeden, a z psa to ich mnóstwo wydłubałem.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie
szybko jak młodzi początkujący."
Robert Pyzel r p y z e l @ g a z e t a . p l (usuń BezSpamu z adresu)

depresja co zrobic? czy trzeba skeirowanie do psychiatry?
brakuje potasu
pieprzyki wypukle
Custa-ogarneły mnie wątpliwości
Czasami "dycham" jak ryba