Coś na przytycie.

1. Data: 2002-12-19 21:08:43

Temat: Coś na przytycie.
Od: "Marcin B" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Potrzebuję jakiś przepis na diete która pomoże mi przytyć. Wiem że to
śmiesznie brzmi ale ważę 62kg i chciałbym przytyć. Jeśli ktoś wie o jakiejś
diecie to proszę o informacje

1. Data: 2002-12-19 21:36:58

Temat: Re: Coś na przytycie.
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Marcin B wrote:
> Witam. Potrzebuję jakiś przepis na diete która pomoże mi przytyć. Wiem że to
> śmiesznie brzmi ale ważę 62kg i chciałbym przytyć.

Mam ten sam problem (176m/55kg). Co i ile bym nie jadl, nie udaje mi sie
przytyc (male wahania wagi +-2 kg).

< Jeśli ktoś wie o jakiejś
> diecie to proszę o informacji

Jesli nie mozesz przytyc to raczej "wina" metabolizmu. Masz po prostu
deficyt kalorii, do pewniej granicy ile bys w siebie nie ladowal
wszystko spalic.

Zeby przybrac na wadze najlepiej polaczyc odpowiednia diete i cwiczenia
(bo przeciez nie chodzi o to, zeby zarosnac tluszczem).

Goraco polecam na poczatek lekture tego watku:
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=39176

a potem cale forum.

Pozdrawiam

Lukasz Madeksza
ICQ 71995227

1. Data: 2002-12-19 22:23:59

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mussli sa bardzo kaloryczne...;)))
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-19 22:47:40

Od: "solo" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PIWO :)

solo

1. Data: 2002-12-19 22:55:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Dec 2002 22:08:43 +0100, "Marcin B"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Witam. Potrzebuję jakiś przepis na diete która pomoże mi przytyć. Wiem że to
>śmiesznie brzmi ale ważę 62kg i chciałbym przytyć. Jeśli ktoś wie o jakiejś
>diecie to proszę o informacje

duzo jesc, malo sie ruszac. jesc paczki, (ponczki) frytki, torty
i ciasta. mozna tez zaczac jezdzic wszedzie autem - u mnie to
podzialalo akurat bardzo syzbko...moze przezyjesz te metody,
innych racjonalnych nie znam ;)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-19 23:20:06

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> Mussli sa bardzo kaloryczne...;)))

Problem jest w tym, ze organizm nie gromadzi nadmiarow energii uzyskanej
z pozywienia, lecz wszystko spala - dlatego trzeba dostarczyc duzo
wiecej (ponad 1000) kalorii niz jest to potrzebne i "zmusic" do
wykorzystania nadwyzki srodkow odzywczych (glownie bialko i weglowodany)
w celu budowania miesni - przez cwiczenia. Tkanka miesniowa jest ciezsza
niz tluszczowa, wiec niewielki przyrost masy miesniowej moze wyrazniej
wplynac na wage niz przyrost tluszczu.

No i 5 pelnowartosciowych posilkow (co np. w moim wypadku jest nie do
spelnienia).

Acha, no i wazne zeby wczesniej chodzic spac, bo najbardziej wartosciowe
dla wzrostu ciala sa godziny snu przed polnoca i krotko po.

Coz, tryb zycia na to mi nie pozwala i chodze spac miedzy 1 a 2.

Ale co tam, szczupli zyja dluzej i zdrowiej :-))

Pozdrawiam
chudzinka
Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-12-19 23:29:10

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

solo wrote:
> PIWO :)

Wbrew pozorom, samo piwo raczej nie tuczy :-)))
Ale wzmaga apetyt.

http://piwo.ganinet.com/0-zdrowie/kalorie-i-piwo.php
http://www2.gazeta.pl/zdrowie/1,28058,158405.html
http://www.ezagle.republika.pl/t3.htm
http://www.kp.pl/faq.html

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-12-19 23:35:12

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> duzo jesc,

studia/praca nie pozwalaja

> malo sie ruszac.

j.w.

> jesc paczki

nie przepadam

> frytki

jem i to duzo (jak na informatyka przystalo ;-))

> torty i ciasta.

tylko skad je wziac :-)

> mozna tez zaczac jezdzic wszedzie autem

Nie wchodzi w gre:
- nie mam prawka (i miec nie chce)
- nie mam auta (j.w.)
- szybciej wszedzie dojade S-/U-Bahnem

Innymi slowy - lipne te Twoje rady ;-)))

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2002-12-20 00:00:23

Temat: Re: Co? na przytycie.
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Dec 2002 00:35:12 +0100, Lukasz Madeksza <m...@g...de>
wrote:

ciach

>Innymi slowy - lipne te Twoje rady ;-)))
>
>Pozdrawiam
>Lukasz Madeksza

Samobojca...a moze od ksiazek mu sie pomieszalo...
;-))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-12-20 01:03:50

Od: "------->deney" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ten sam problem (176m/55kg). Co i ile bym nie jadl, nie udaje mi sie
> przytyc (male wahania wagi +-2 kg).
>
> < Jeśli ktoś wie o jakiejś

piwo pij :)

u mnie dziala :)