Cos na zlagodzenie bolu gardla

1. Data: 2003-12-08 09:42:27

Temat: Cos na zlagodzenie bolu gardla
Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co polecacie przy zapaleniu gardla na zlagodzenie jego bolu?
Tak, by chora osoba mogla wyglaszac kwestie ew. spiewac?

Adam

2. Data: 2003-12-09 17:47:46

Temat: Re: Cos na zlagodzenie bolu gardla
Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Pelno tego w aptekach ,
ja jednak z natury proponuje propolis specjalistyczny Pana Szlachetki z
Poznania.
Na wode lub na cukier 3X dziennie

3. Data: 2003-12-10 00:03:17

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio odkrylam Strepsils DoloIntensive [jesli przekrecilam to
przepraszam] i naprawde pomagaja. Sa to pierwsze tabletki do ssania, ktore
uporaly sie z moimi migdalami [a walcze z nimi 20 lat]. Sa troche
nieprzyjemne - po pewnym czasie specyficznie pieka az boli ale pozniej
przechodzi. Polecam!
Pozdrawiam
Zazula

4. Data: 2003-12-10 11:05:35

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> co polecacie przy zapaleniu gardla na zlagodzenie jego bolu?
> Tak, by chora osoba mogla wyglaszac kwestie ew. spiewac?
>
> Adam
Mi pomaga TantumVerde w aerozolu. Po spryskaniu gardło przestaje boleć.

Laryngolog - Warszawa
co jesc by tyc?
Potrzeba snu - "na dobe" czy "w okresie kilkudniowym"
duphaston a owulacja
Dieta Optymalna Za/Przeciw