Coś przeszkadza, pochrząkiwanie od 2 miesięcy

1. Data: 2004-11-13 13:38:02

Temat: Coś przeszkadza, pochrząkiwanie od 2 miesięcy
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córcia :-) (11 lat) od dwóch miesięcy pochrząkuje jakby jej coś w
gardle przeszkadzało.
W drugim tygodniu tego stanu poszliśmy do lekarza, który nic nie znalazł,
dał syropek i kazał przyjść po 2 tygodniach jeśli po 1 tygodniu nie
przejdzie. Czemu tak to nie wiem ... Aha zapowiedział, że wypisze
skierowanie do laryngologa.
Poszliśmy po dwóch tygodniach do tego lekarza bo nie przszło, lekarz
ponownie zajrzał i powiedział, że nic nie widzi. Przypomniałem o skierowaniu
do laryngologa ale nie zostało wypisane bo nie ma podstaw.

Poradźcie mi proszę co zrobić, no bo w gardle nic nie widać a to coś co
przeszkadza nie znika.
Wymusić skierowanie ? Zmienić lekarza ? Czy zrobić jeszcze coś innego ?

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

2. Data: 2004-11-13 15:14:37

Temat: Re: Coś przeszkadza, pochrząkiwanie od 2 miesięcy
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 13 Nov 2004 14:38:02 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Sławek SWP, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy zrobić jeszcze coś innego ?

A co corka mowi na temat tego pochrzakiwania?
Ze cos ja boli? Drazni?

Bo czasem pochrzakiwanie moze byc rodzajem tiku nerwowego.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2004-11-13 15:24:23

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: kifoksyo5h1i$.g46hog1jm6p6$....@4...net,
Od: La Luna <b...@p...onet.pl>
Było:
> A co corka mowi na temat tego pochrzakiwania?
> Ze cos ja boli? Drazni?
> Bo czasem pochrzakiwanie moze byc rodzajem tiku nerwowego.

Myślałem w podobny sposób, ale ostatnio chrząka przez sen i pokasłuje.
W gardle się nic nie zmieniło - tam gdzie widać.

Próbowałem ograniczać różne jedzenia, zostały mi jeszcze płatki śniadaniowe
z kakaem - właściwie to czekolada ... pod różnymi postaciami ;-) nie
potrafię wykluczyć na dłuższy czas.
Może jak pójdziemy do lekarza i on zabroni ... ;-)

--------

4. Data: 2004-11-13 22:18:21

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cn53c2$25m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> przeszkadza nie znika.
> Wymusić skierowanie ? Zmienić lekarza ? Czy zrobić jeszcze coś innego ?

chmm, na pierwsza mysl przyszedl mi alergolog lub tlo nerwowe, ale znam tez
taki przypadek, gdzie przy tym objawie pomogl kardiolog.

5. Data: 2004-11-14 17:58:08

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cn617b$kc1$...@m...aster.pl,
Od: Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
Było:
> chmm, na pierwsza mysl przyszedl mi alergolog lub tlo nerwowe, ale
> znam tez taki przypadek, gdzie przy tym objawie pomogl kardiolog.

Czyli co ? Do lekarza ! I wymusić dokładniejsze badania ... bo raczej coś
się dzieje ?

--------

6. Data: 2004-11-14 18:02:40

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cn86c9$4ve$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czyli co ? Do lekarza ! I wymusić dokładniejsze badania ... bo raczej coś
> się dzieje ?

no pewnie, ze tak. jezeli dotychczasowe badania nie znalazly przyczyny, to
trzeba szukac dalej.

aloes
Nastawianie kregow
strzelanie w stawach