Re: Cos tu nie gra -Bluzgacz

1. Data: 2004-04-20 21:37:19

Temat: Re: Cos tu nie gra -Bluzgacz
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c63rjh$t0f$1@news.onet.pl...
> [...]

Popieprzylo mi sie........
Sluchaj, nie wiem o co ci z tym czolem chodzi, bo jesli o wysokosc, to mam
wysokie skurwielu.
To ze oceniasz innych przez pryzmat swojej niezbyt interesujacej mordy i
malego chuja twego (i jak widac po tobie twojego starego) oraz wlasnej
ogolnej brzydoty nie znaczy ze kazdy musi byc az takim potworem jak ty.
Jezeli szukasz podobnych sobie kolegow ktorzy cie zrozumieja poszukaj na
stronce (z ktorej niektorzy w tym i ja maja polew, choc czasem rzygac sie
chce) www.uglypeople.com. Tam znajdziesz swoich przyjaciol i z pewnoscia
wygrasz wiekszosc plebiscytow
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-20 22:18:40

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ze oceniasz innych przez pryzmat swojej niezbyt interesujacej mordy i
> malego chuja twego

Oboje wiemy, ze jakby cbnet pokazal swoja morde to naszym smiechom nie
byloby konca. A tak to gra odwaznego...

PS. Nie wiem, co on widzi w twoim czole. Ja mam dwa razy wieksze od
twojego. Znaczy sie jestem jeszcze bardziej brzydki od ciebie czy jak?
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Pozycje lozkowe sa niewygodne w wannie i na krzesle

1. Data: 2004-04-21 08:27:46

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Apr 2004 22:18:40 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, KOMINEK
napisal(a):

> PS. Nie wiem, co on widzi w twoim czole. Ja mam dwa razy wieksze od
> twojego. Znaczy sie jestem jeszcze bardziej brzydki od ciebie czy jak?

cbnet jeszcze bardziej drży przy czytaniu Ciebie ;)
Chyba się ogolę na łyso :)

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?
Re: czemu nie można cały czas być szczęśliwym?
Re: CHAT - propozycja
Re: WITAM W ZASADZIE :)
Re: CHAT - propozycja