Coś tu się ostatnio nam przewietrzyło... :)

11. Data: 2007-02-24 19:28:13

Temat: Re: Coś tu się ostatnio nam przewietrzyło... :)
Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 11:28, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

"Coś tu się nam ostatnio przewietrzyło", i od razu świeższe powietrze
i lżej się oddycha, czyż nie?
Czy wolisz jak jest zaduch? ;)

PS. Może wpadnę w przyszłym tygodniu :), bo teraz wiesz jaki mam
zap....

Pozdrawiam sobotnio,
Madzia

12. Data: 2007-02-24 19:38:11

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

>PS. Może wpadnę w przyszłym tygodniu :), bo teraz wiesz jaki mam
>zap....

Jebal cie pies onetowo-czatowy trollu pierdolony.
--

Bluzgacz
GG:5015

13. Data: 2007-02-24 19:53:41

Temat: Re: Coś tu się ostatnio nam zapowietrzyło... :)
Od: paweł niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Wywiało wszystkich co niby tak nie do ruszenia byli widać nie dość
> odporni czy nie wystarczająco wyrozumiali [na jedno wychodzi] ;P
[...]

Tak, tak, zapowietrzyło, ksRubiku ;)

Paweł

14. Data: 2007-02-24 20:23:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <e...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:1...@v...googleg
roups.com...
On 24 Lut, 11:28, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

i lżej się oddycha, czyż nie?
Czy wolisz jak jest zaduch? ;)

PS. Może wpadnę w przyszłym tygodniu :), bo teraz wiesz jaki mam

Magdziu temat właściwie nie miał ciebie wywoływać [ani Bluzgacza]
bo tak jak jego akurat nie muszę czytywać...to z tobą przecież
wiedziałem co się dzieje... :)
Ale wspaniale że napisałaś.
Dzięki za odzew! ;)

15. Data: 2007-02-24 20:26:05

Temat: Odp: Coś tu się ostatnio nam przewietrzyło... :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik patix <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erpvbs$32e$...@a...news.tpi.pl...

> dyskusja :))
>
> dyskusja z nimi jest trudna - o ile dyskusja z nimi wogóle ma sens

Im bardziej jest trudna [ale dyskusja a nie pyskówa] tym bardziej MA SENS!
:)
Właśnie -o ile nie dopatrzyłeś- zaczynamy nowy rozdział dyskusji z
Woźniakiem na p.s.fil
Nawet jakoś idzie... ;)

16. Data: 2007-02-24 21:22:42

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:erq6pq$ib6$1@news.onet.pl...

> Magdziu temat właściwie nie miał ciebie wywoływać [ani Bluzgacza]
> bo tak jak jego akurat nie muszę czytywać...to z tobą przecież
> [...]

Bedziesz ja ruchal, czy nadal nierozprawiczony zostajesz pokurwiencu?

17. Data: 2007-02-24 21:31:06

Od: Horacy <"duzy horacy"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

nic sie nie przewietrzylo. po prostu musiales wyjac nos z odbytu szefa i
tak jak kazdy z nas czyjesz normalnne swierze powietrze.

18. Data: 2007-02-24 22:02:39

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> Właśnie -o ile nie dopatrzyłeś- zaczynamy nowy rozdział dyskusji z

Czytałem kilka dyskusji M.W. (matem.,fizyka)- jeszcze sie nie zdażyło
by ostatecznie przyznał komuś rację - lub choćby odpuścił - zaczął
się zastanawiać ,że może ten drugi ma rację

zawsze w końcu uciekał do formalizmu - definicji definicji
i nie potrafił "puścić"

zatem mam przeczucie (obym sie mylił) ,że to będzie jak
w starym głupawym dowcipie z przedszkola:

<<dwóch gości (erotoman i sadysta) widzą ładną dziewczynę
pierwszy : ach - z taką to tylko w krzaki (*)
drugi : i w mordę i w mordę >>

mam przeczucie ,że dojdziecie w uzgodnieniach do (*)
a potem się zdziwisz

jednak jak dwóch mowi to samo to nieznaczy to to samo

jeśli w głowach mają co innego (inne fantomy/konteksty) to te same
słowa znaczą coś zupełnie innego

poczekamy zobaczymy :)))

zdrówko
patix

19. Data: 2007-02-24 22:45:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik patix <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erqctk$mc3$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
>
> jednak jak dwóch mowi to samo to nieznaczy to to samo
>
> jeśli w głowach mają co innego (inne fantomy/konteksty) to te same

Dokładnie...w sumie bystra bestia jest wyjątkowo...ale wszyscy jako ludzie w
zasadzie chcemy jednego... ;)

20. Data: 2007-02-24 22:46:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <n...@w...il> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k...@s...il...

> Bedziesz ja ruchal, czy nadal nierozprawiczony zostajesz pokurwiencu?

A co ci do tego? ;P
Sam się rozprawicz jeśli to twój problem! :P

Zaczerpniete z forumow
ekomuł
Re: Dzień Walki z "chorymi" na depresję...?
jeszcze apropo mojego topiku:>
23.II.2007 - Dzień Walki z Depresją - cd.