Cos z gotowanego kurczaka?

1. Data: 2003-03-02 16:30:19

Temat: Cos z gotowanego kurczaka?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy macie jakis pomysl, co zrobic z kurczaka "rosolowego"? Ja zazwyczaj robie
salatke, ale czy da sie zrobic z tego cos smacznego na obiad? Dzis miesko z
kurczaka posiekalam drobniutko (nie mam maszynki do mielenia), dodalam jajko,
cebule i bulke tarta i zrobilam kotlety. Moj maz nie byl jednak zachwycony,
chociaz mnie smakowalo.
Co ciekawego zaproponujecie?
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-02 16:55:29

Temat: Re: Cos z gotowanego kurczaka?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar 2003 17:30:19 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>cebule i bulke tarta i zrobilam kotlety. Moj maz nie byl jednak zachwycony,

z sosem beszamelowym

z wedzonka, porami, kawalkami tego kurczka ugotowanego, bialy
sos, z serem, zapiec - to akurat zaraz bede jesc

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-02 17:59:03

Od: "femme" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
ja gotuje makaron,kurczaka drobno kroje i jeszcze przysmazam z cebulka.do
tego sos najlepiej pomidorowy i ser zolty starty na tarce.

na makaron klade kurczaka z cebulka polewam sosem i posypuje zoltym serem
mozna tez dodac swiezego pomidora albo ogorka

1. Data: 2003-03-02 18:06:41

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Czy macie jakis pomysl, co zrobic z kurczaka "rosolowego"?

Zazwyczaj z takiego kuraka robię rissotto z groszkiem i papryką

Marta

1. Data: 2003-03-02 18:31:02

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakis pomysl, co zrobic z kurczaka "rosolowego"?

Ja zwykle robie potrawkę .

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2003-03-02 18:31:04

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jajko,
> cebule i bulke tarta i zrobilam kotlety. Moj maz nie byl jednak

a j po prsru podsmazam go, tak zeby skorka byla rumiana i chrupiaca, do tego
ziemniaki jakas surowka z bialej, kiszonej kapusty
lub np z selera czy marchewki (lub kalafiora) i obiad gotowy :)
bezproblemowo i szybko :)
a potem jaki pyszny chleb z tluszczem jest mmmmmmniami :)

Marta

1. Data: 2003-03-02 18:47:24

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo np z sosem smietanowym albo koperkowym, sama rozkosz dla podniebienia

Marta

1. Data: 2003-03-02 18:47:32

Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a j po prsru podsmazam go, tak zeby skorka byla rumiana i chrupiaca,

I to jest to oco w dzieciństwie kłociliśmy się w niedzielne obiady u babci
(a było tych wnucząt 7). Oczywiście czym lepiej "spalone" tym lepsze :))))

Kasia

1. Data: 2003-03-02 19:22:58

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Mar 2003 17:30:19 +0100 , a...@p...onet.pl wrote:

>Witajcie!
>Czy macie jakis pomysl, co zrobic z kurczaka "rosolowego"?

Ja dodaje duszone pieczarki i robie sos smeitanowy, i taka potrawke do
makaronu i jakiejs kwasnej surowki.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-03-02 19:25:48

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksiks" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I to jest to oco w dzieciństwie kłociliśmy się w niedzielne obiady u babci
> (a było tych wnucząt 7). Oczywiście czym lepiej "spalone" tym lepsze :))))

(((Hmm wlansie widze jak ja pisze (mialo byc "a ja po prostu") ))))

Dokladnie, u mnie taka bijatyka byla zawsze miedzy mna a bratem ;))
To jest chyba najlepsze, co mozna zrobic z kuraka z "rosolu"
bo w sumie _taka_ skorka ze swiezego to nie wyjdzie, tez bedzie chrupiaca,
ale to nie to ... :)

Marta

gdzie kupic wage liczaca kalorie?
Cowboy's cookies