Coś z wiśniami

1. Data: 2001-07-11 09:00:30

Temat: Coś z wiśniami
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam łatwego przepisu na ciasto z wiśniami. Tarta raczej odpada.
(aha, może być też mieszanka wiśnie-porzeczki białe-czarne-czerwone lub
któreś z nich)
Basia.

1. Data: 2001-07-11 10:07:09

Temat: Re: Coś z wiśniami
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Szukam łatwego przepisu na ciasto z wiśniami. Tarta raczej odpada.
> (aha, może być też mieszanka wiśnie-porzeczki białe-czarne-czerwone
> lub któreś z nich)

Robilam ostatnio Wisniowe cudo, ktore jest na:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=710

Bylo dobre, ale mam zastrzezenia co do ciasta; nie wyroslo mi jak
nalezy, moglam go przekroic tylko na 2 czesci. W sklad tego ciasta
w ogole nie wchodza jajka... Na przyszlosc postanowilam zrobic inne
ciasto, moze nawet biszkoptowe, natomiast masa i wykonczenie jest
jak najbardziej dobre w wisniowym cudzie.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-07-11 10:44:08

Od: Katarzyna Brzezinska <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Szukam łatwego przepisu na ciasto z wiśniami. Tarta raczej odpada.
> (aha, może być też mieszanka wiśnie-porzeczki białe-czarne-czerwone lub
> któreś z nich)

Moja mama robi pyszne ciasto z wiśniami: biszkopt, na to masa budyniowa
(śmietankowa), na masę wydrylowane wiśnie - na ogół takie ze słoika - a
na sam wierzch galaretka z sokiem z tychże wiśni. Szczegółowego przepisu
nie znam, ale pewnie umiesz zrobić biszkopt i standardową ;) masę
budyniową (bo ja nie). Aha, bardzo dobry jest też wariant z malinami -
nie wymaga drylowania ;) Może porzeczki też byłyby nie od rzeczy.

Pozdrowienia,
Kasia

1. Data: 2001-07-11 11:27:21

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a co to jest galaktynka???

to taka galaretka, która zamiast żelatyny ma agar.

Basia

1. Data: 2001-07-11 11:30:31

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

--
Anna

1. Data: 2001-07-11 11:32:46

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ih4ur$ga5$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Szukam łatwego przepisu na ciasto z wiśniami. Tarta raczej odpada.
> (aha, może być też mieszanka wiśnie-porzeczki białe-czarne-czerwone lub
> któreś z nich)
> Basia.

Cienkie drożdzowe z wiśniami i kruszonką jest pyszne. Albo drożdżowe z
serem, wiśniami i kruszonką, jeszcze większe mniam

Wkn

1. Data: 2001-07-11 11:40:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Cienkie drożdzowe z wiśniami i kruszonką jest pyszne. Albo drożdżowe z
> serem, wiśniami i kruszonką, jeszcze większe mniam

Racja! Albo bułeczki - drożdżowe uda się bez pudła. Dzięki wielkie.

Basia.

1. Data: 2001-07-11 11:45:24

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> ...a co to jest galaktynka???

Ja tez nie wiedzialam co to i dalam zwykla galaretke wisniowa ;-)

Pozdrawiam
Lilla

Przetwory z Żelfixem - przechowywanie
Tartufo - co to takiego?
kasza+...
baklazan z prosciutto i szparagi
Cos na impreze grillowo-nasiadowa. Pomozecie????