Covad AntiVirus

1. Data: 2003-03-29 09:39:38

Temat: Covad AntiVirus
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Cay któraś z Was dostała list jak w temacie i rozumie, o co chodzi, bo
bardzo mnie to zaniepokoiło, a nie znam angielskiego.Tam są adresy pocztowe
wielu z nas. Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-03-29 10:19:59

Temat: Re: Covad AntiVirus
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To mniej wiecej oznacza,ze do ktorej z nas wlazł szpieg z wirusem i
skopiowal wszysciutkie adresy z ksiażki adresowej dla rozsyłania spamu i
usadowił wirusa trojana.Ja sprawdzałam dokładnie.U mnie nic nie ma.

Ja to tak zrozumialam tlumaczac z angielskiego
Pusia
PS.Tu jest info o tym wirusie
http://wirusy.onet.pl/wirusy.html?oid=5887

1. Data: 2003-03-29 10:25:26

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez dostalam takiego maila i natychmiast sparawdzilam caly system. Moj
komputer jest czysty.
Magda N.

1. Data: 2003-03-29 10:31:00

Od: "Monia" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez dostalam takiego maila i natychmiast sparawdzilam caly system. Moj
> komputer jest czysty.
> Magda N.

Jeśli wierzyć mksowi to mój też :-))
Monia

1. Data: 2003-03-29 10:46:03

Od: "Iweczka \(-tka\)" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli wierzyć mksowi to mój też :-))
> Monia

U mnie też OK!
Iweczka

1. Data: 2003-03-29 11:39:57

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usadowił wirusa trojana.Ja sprawdzałam dokładnie.U mnie nic nie ma.
>
> Ja to tak zrozumialam tlumaczac z angielskiego

Nie musial wchodzic do kompa zadnej z nas - wystarczy, ze zebral sobie
adresy z tej listy. W koncu piszac tu, upubliczniamy nasze adresy mailowe.
Ja od jakichs 4 miesiecy dostaje taka ilosc spamu, ze chyba bede musiala
zmienic adres.
Poczytajcie sobie posty na mordpliku (grupa dyskusyjna), jest tam o tym
mowa. Niestety, to praktyka wielu spamerow, ze pobieraja adresy z grup i
sprzedaja dalej. Ehh, ten internet - najwieksza skarbnica, ale i najwiekszy
smietnik.
Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-03-29 13:12:48

Od: A...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo mnie to zaniepokoiło, a nie znam angielskiego.Tam są adresy pocztowe

ja tez dostalam , ale na szczescie wszystko ok ania

1. Data: 2003-03-29 15:25:07

Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

J...@o...pl wrote:
> Cay któraś z Was dostała list jak w temacie i rozumie, o co chodzi, bo
> bardzo mnie to zaniepokoiło, a nie znam angielskiego.Tam są adresy pocztowe
> wielu z nas.
Zajzalam na Symanteca i mksvira. Oba nic nie mowia o takim virusie. Tak
wiec jest to prawdopodopbnie plotka, jest takich plotek naprawde sporo i
kraza zwykle cale lata po sieci.

Hejjj
--
=::Krystyna::=
=::p...@i...pl::=

1. Data: 2003-04-02 05:26:29

Od: "Anka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest program Ad-aware dostepny do sciągniecia m.in. na stronie
tucows.icm.edu.pl oraz na któryms z ostatnich krążków Entera. Po
zainstalowaniu może sprawdzić czy w systemie są konie trojańskie, ciasteczka
i inne niebezpieczne smieci (takze w rejestrze). Potem mozna je wszystkie
ładnie usunąć :)

Pozdrawiam
Ania Ksenia Carmen

1. Data: 2003-04-03 07:27:42

Od: "Monia" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciasteczka
> i inne niebezpieczne smieci (takze w rejestrze). Potem mozna je wszystkie

Jesteś wielka! Ściągnęłam i przeczyściłam i znalazł jakieś paskudy. Co
prawda mój angielski jest nieco kulawy i obawiałam się czy usuwam to co
powinnam ale mój kompuś na razie działa. :-))
Monia

Klub zwariowanych kobitek :-))
i jeszcze...
milosniczkom patczworkow