Covid

81. Data: 2021-02-12 21:13:25

Temat: Re: Covid
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No właśnie! A' propos - to kiedy wrak wraca do Polski? 6 lat to wciąż za
> mało na załatwienie sprawy?

A'propos - pogięło Cię. Po co Polsce wyczyszczony/podmieniony ruski wrak?
Nie zmieniaj tematu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

82. Data: 2021-02-12 21:28:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
/news/2_na_podstawie_jakich_kryteriow_europejska_age
ncja_lekow_dopuszcza_szczepionki_do_obrotu.pdf

3,Czy-niezawiadomienie-o-przestepstwie-jest-karalne.
html

?

> "Wyjątek stanowi art. 240kodeksu karnego
> <http://www.infor.pl/akty-ujednolicone/>, który wskazuje szereg,
> najcięższych, przestępstw, o których niezawiadomienie grozikarą
> pozbawienia wolności
> <http://www.infor.pl/prawo/kodeks-karny/kary-i-srodk
i-karne/>do lat 3.

> *Wśród nich wyróżniamy m.in.:*
>
> *(..)*
>

> *5. niektóre przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu (np.
> sprowadzenie zdarzenia zagrażającego życiu lubzdrowiu
> <http://zdrowie.wieszjak.polki.pl/>wielu ludzi)"*

Kontynuując dialog z parą idiotów na ich poziomie: odkąd to wstrzykniecie
soli fizjologicznej zagraża życiu/zdrowiu? ?
No, to teraz już i wy wiecie o przestępstwie - jak nie zawiadomicie
prokuratury, toooo... zawiadomię prokuraturę ?

Miło było pogadać, ale stwierdzam bez zaskoczenia, że zestarzał wam się
intelekt. A mnie się kończy wolny czas, który mogłam poświęcić na bawienie
się z parą debili na ich poziomie. To odpręża, ale trzeba wiedzieć, kiedy
skończyć. Jeszcze mi się udzieli.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

83. Data: 2021-02-12 22:41:34

Od: jacek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 7 lutego 2021 o 17:07:50 UTC+1 trybun napisał(a):
> [...]
Ot. zwykła wysypka Chin, których społeczeństwo w średniej wieku tak się starzeje, że
za lada moment dogoniłoby w tym względzie całkiem już starą, poczciwą Europę. A że
Chiny pretendują do walki z USA o hegemonię światową, to co niby miały robić? Czy
naprawdę myślicie, że dla ich władz życie ludzkie, a zwłaszcza emerytów, ma
jakąkolwiek wartość?
ono mało istotne. Tylko że u nas, czy Ameryce, trzeba patrzeć na słupki poparcia
społecznego, więc nie jest tak łatwo mordować ludzi, jak w Chinach czy Rosji.
Naprawdę nie trzeba być geniuszem, żeby to wszystko wiedzieć:)
> Nic, gdyby nie seria różnych zakazów i nakazów to mało kto wiedziałby że
> jest jakaś epidemia. Chiny pretendują do miana hegemona świata, a można
> wiedzieć z czego taki wniosek - niby niszczą każdy słaby a niepokorny
> kraj, a silniejsze próbują zniszczyć gnębiąc sankcjami?

Z czego taki wniosek? To widać i słychać ze wszystkich stron, nawet bez
słuchania/czytania Bartosiaka, Wojczala, Dalej Patrzącego (Georealisty), Ziemkiewicza
czy innych geopolityków, geostrategów lub myślicieli-logistyków o ponadprzeciętnej
wiedzy. Nie znaczy to, że we wszystkim mają rację, i że nie da się zauważyć u nich,
nawet nie tyle, że błędów w logice, ale przeoczenia jakiegoś istotnego faktu lub
przecenienia wpływu jakiegoś czynnika. Zresztą w tego typu sprawach, w tym tej
covidowej, nader często wyniki są prawdopodobieństwami, więc nawet gdy coś wynika z
logicznej analizy faktów, nie znaczy że jest to prawdą, ale że dany wariant/hipoteza
ma największą na to szansę, i że w danym czasie dany przebieg zdarzenia uznajemy za
prawdę, ponieważ nie będąc istotami wszechwiedzącymi jesteśmy, właśnie też logicznie,
do tego zmuszeni, jeśli chcemy w ogóle poruszać tego typu zagadnienia. Co by nie
mówić o nieomylności w/w tuzów analizy, to jakimś dziwnym trafem w temacie chęci
Chin do przejęcia roli hegemona świata mówią jednym głosem. Zresztą nie może być
inaczej, bo każde mocarstwo mające odpowiedni potencjał militarny, zasobowo-finansowy
i ludnościowy w sposób naturalny dąży do poszerzania swojej strefy wpływów i
ustanawiania coraz większej ilości reguł "gry o tron" pod siebie. W tym oczywiście
to, które aktualnie na tym tronie zasiada:).

Powątpiewając w dążenie Chin do roli światowego hegemona, po prostu je znieważasz,
Trybunie:)

I nawet nie można przyjąć, że oni tu tak tylko teraz, aby "wyswobodzić uciśniony
świat z przebrzydłego imperializmu amerykańskiego", a później będzie cacy lali. Chiny
to nie John Snow, panie Trybun.

Co do "niszczą każdy słaby a niepokorny kraj, a silniejsze próbują zniszczyć gnębiąc
sankcjami", to powiedz mi, co się stało po wojnie z Japonią, Tajwanem, Koreą
Południową, Hongkongiem, czy nawet Niemcami, a co z zarządzaną przez rosjan Ukrainą,
Litwą, Polską, Bułgarią czy innymi demoludami? Widzisz jakieś różnice rozwojowe? I
czy Chinom, ustrojowo i mentalnie, bliżej do Rosji, czy do państw zachodnich, jak
sądzisz?
I co z tego wynika na przyszłość?

Nie Trybunie, nie jestem piewcą Ameryki. USA, szczególnie lewicowo-liberalne (wiem,
to niezbyt adekwatne określenie), jest mało dobrym hegemonem. Jednak nie ma co się
łudzić, że patronat Rosji, Niemiec czy Chin byłby lepszy dla świata.
Świat wielobiegunowy? Lepiej, ale bardziej niebezpiecznie. Zwłaszcza w wydaniu
osłabionych państw na rzecz korporacji. I to na tej płaszczyźnie rozegra się kiedyś
prawdziwa walka. Bo jesteśmy jacy jesteśmy i póki co nie stać nas na inną drogę, więc
rządy kilku silnych państw i korporacje rozgrywają swą grę ponad naszymi głowami.

Trybunie, to właśnie najbardziej Chinom zależało na tym, aby epidemia zaistniała.
Przecież było wiadomo, że zachodnie rządy będą musiały starać się ograniczyć
rozprzestrzenianie wirusa, chociażby ze względu na zaskarbienie sobie poparcia
społecznego na potrzeby wyborów, ale też poprzez prężne lobby koncernów
farmaceutycznych, dla których zarówno walka z Covid-19 jest świetnym interesem, jak
też ograniczenie umieralności wśród seniorów - bo wiele bardziej opłacalne jest
leczenie pacjenta przez kilkanaście lat, niż jednorazowe wypisanie mu aktu zgonu;
przecież nikt nie lubi ucieczki klientów:). I to ucieczki ostatecznej:).

Natomiast w Chinach leczyć ludzi starszych nie lubią za bardzo. Prawdę mówiąc wcale.
Zresztą młodszych, jeśli za często chodzą do lekarza, także; zawsze zalecenie
stosownej diety jest tańsze niż długotrwała kuracja na koszt państwa. Można rzec:
wprost Złoty Środek wynaleziono w Państwie Środka.
I było tam tak już w czasach przedcovidowych. Więc co tu się dziwować?

05.01.2021
"... w ubieglym tygodniu, ponad 73 tys. osób zostało zaszczepionych przeciwko
Covid-19 tylko w samym Pekinie w ciągu zaledwie kilku dni. Inaczej niż w Niemczech,
początkowo szczepienie nie obejmuje osób starszych, a tylko osoby w wieku od 18 do 59
lat."

pozdrawiam,
jacek

84. Data: 2021-02-12 23:05:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 21:28, XL pisze:

> ?

i-karne/>do lat 3.

> Kontynuując dialog z parą idiotów na ich poziomie: odkąd to wstrzykniecie
> soli fizjologicznej zagraża życiu/zdrowiu? ?

Wstrzyknięcie soli fizjologicznej, która udaje szczepionkę chroniącą
przed covid? Jest groźne, wystarczy uruchomić wyobraźnię.

> No, to teraz już i wy wiecie o przestępstwie - jak nie zawiadomicie
> prokuratury, toooo... zawiadomię prokuraturę ?

My o tym nie wiemy, ale Ty podobno tak.

--
Ewa

85. Data: 2021-02-12 23:06:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 21:13, XL pisze:

> A'propos - pogięło Cię. Po co Polsce wyczyszczony/podmieniony ruski wrak?

Do wspólnej przy nim modlitwy. :-/

--
Ewa

86. Data: 2021-02-12 23:08:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 21:11, XL pisze:

> Cudownie! Bo one są do dupy. W dodatku przez to Ciebie zaszczepią za 10
> lat, a nie za pięć. Jak przyjdzie moja kolej, to Ci odstąpię - bo teraz
> moja kolejka przyjdzie za pięć. Doceń ?

Trzymam za słowo.

--

Ewa

87. Data: 2021-02-12 23:57:07

Od: jacek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 11 lutego 2021 o 18:12:43 UTC+1 FEniks napisał(a):

> Nie wiedziałeś? W pierwszej dawce login, w drugiej hasło. :-)
>
> --
>
> Ewa

:-)))

88. Data: 2021-02-13 11:10:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 21:28, XL pisze:

> Kontynuując dialog z parą idiotów na ich poziomie: odkąd to wstrzykniecie
> soli fizjologicznej zagraża życiu/zdrowiu? ?

Każdy zastrzyk niesie jakieś ryzyko. Chociażby zakażenia czymś
spowodowane ludzkim błędem.
Wstrzykiwanie bez sensu soli fizjologicznej, to jest niepotrzebne
narażenie czyjegoś zdrowia.
Trzeba być debilem żeby tego nie rozumieć.

> No, to teraz już i wy wiecie o przestępstwie - jak nie zawiadomicie
> prokuratury, toooo... zawiadomię prokuraturę ?

Ok.
Zeznam, że o tej soli fizjologicznej dowiedziałem się od ciebie, ale nie
chciałaś mi powiedzieć skąd to wiesz.

> Miło było pogadać, ale stwierdzam bez zaskoczenia, że zestarzał wam się
> intelekt.

Za to twój pozostał na niezmienionym poziomie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

89. Data: 2021-02-13 11:31:14

Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> [...]
> eksperyment medyczny na całej populacji ludzkiej? Tak, eksperyment
> medyczny. Sytuacja ta bowiem ma wszelkie cechy eksperymentu medycznego:
> użycie nieprzebadanej substancji oraz pozostawienie grupy odtworzeniowej
> (czyli ludzi <18) poza zasięgiem jej działania na wypadek klęski. Pod
> słowem ,,klęska" w tym przypadku kryją się ogromne tzw. późne następstwa.
> Byle tabletka aspiryny musi mieć w charakterystyce leku zgłoszone takie
> rzeczy, więc dlaczego dziwnym zrządzeniem (spisek? - jak najbardziej!)
> preparat z założenia przeznaczony do podania CAŁEJ POPULACJI tego wymogu

dzięki któremu można określić, jaki procent populacji przebył zakażenie, a zarazem
zidentyfikować osoby aktywnie zakażone. Jak się okazało, ponad 20% przebadanych
mieszkańców Pomorza Zachodniego przeszło już zakażenie koronawirusem.
https://wszczecinie.pl/aktualnosci,zbadali_jak_wygla
da_odpornosc_populacyjna_na_koronawirusa_w_naszym_re
gionie,id-37042.html

Mniej więcej zbliżamy się do tego co mówili u niemca i w UK, tzn. 2/3 chwyci i nawet
nie zauważy.

Skoro tam jest 20% to i w całej PL prawdopodobnie też jest 20%, tj. 7,5mln chyciło
koronkę.

90. Data: 2021-02-13 13:06:59

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 19:12, XL pisze:

> TY jej nie masz. Ja mam - własny rozum.

A więc co proponujesz jako alternatywę dla WHO? Bo sam rozum to jednak
chyba trochę za mało.

Droga do sukcesu
Szczepionek wystarczy
szczsliwego nowego roku