Cud istnieje!

111. Data: 2004-05-28 21:12:01

Temat: Re: Cud istnieje!Ale możebyć cudowniej ;-)))
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Takiego skarba powinnaś nosić na rękach. :-)
> Pozdrawiam promieniująco Ja...cki

A co kałuża to upuścić. Za marnotrawienie rodzinnych środków finansowych
dla, których sam znalazłby 100 lepszych zastosowań. Ale skoro taki litościwy
to niech ma co chce.

Pozdrawiam racjonalnie
kryba

112. Data: 2004-05-28 21:16:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ przyłączy się, przyłączy!
> Jutro z moim partnerem życiowym jedziemy świtem do Krzywaczki, bo mnie
> na krzaczorki wzięło. A dzisiaj moje "wsparcie duchowe" specjalnie
> nadłożyło drogi w poszukiwaniu białych pelargonii rabatowych, bo po
> południowej stronie Krakowa nigdzie nie było :)
> I zachwycało się białą glicynią łażącą po wielkim drzewie.
>
> Pozdrawiam
> Ewa
> i białe pelargonie

Nie przesadzaj, Twój mąż interesuje się badziewiem
w stopniu nie mniejszym od Ciebie.

Pozdrawia po rozmowie boletus

113. Data: 2004-05-28 21:22:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> writes:

> Prawdziwi ogrodnicy w weekend Bożego Ciała będą pielić działki, a
> nie pływać po rzekach i jeziorach ;-)))

Ależ oczywiście, zarówno dla Kasi jak i Andrzeja sprzęt do pielenia
się znajdzie :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Nowy poczmistrz przybyły do Kodnia
pojął trzy żony w ciągu tygodnia.

114. Data: 2004-05-28 21:35:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ja się sam unoszę w powietrzu. :-)
> Pozdrawiam lewitująco Ja...cki

Kiedy wypuszczasz powietrze/gazy to opadasz ?:-))

Pozdrawia balonikowo boletus

115. Data: 2004-05-28 21:40:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten mężczyzna to opoka budżetu domowego.:-)))
>
> Pozdrawiam
> skryba

W przeciwieństwie do Ciebie;-)
Ty rozdajesz forsę nierobom:-(

Pozdrawia :-))) boletus

116. Data: 2004-05-29 07:49:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k6ywckmy.fsf@sapijaszko.net...

> Ależ oczywiście, zarówno dla Kasi jak i Andrzeja sprzęt do pielenia
> się znajdzie :-)

A ja myslałam, że na procesję jakąś wrocławską pójdziemy :((((

Pozdrawiam
Kaśka

117. Data: 2004-05-29 08:09:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> A ja myslałam, że na procesję jakąś wrocławską pójdziemy :((((

Jak Ci tak bardzo zależy... Pokażemy jedynie słuszny kierunek, przy
120+ kościołach jakąś sobie znajdziecie :-).

Pozdraiwam,
Grzesiek
--
cały rynek C.K. miasta krakowa
wciąż zasnuwa mgiełka dosyć niezdrowa

118. Data: 2004-05-29 12:55:46

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przestań mu podawać te prochy to szybko znormalnieje.

> Zaraz, zaraz a może Ty go jakoś hipnotyzujesz. Bo żeby on tak sam od
siebie?
> nie to niemożliwe. Cudów nie ma. Tu ewidentnie jakieś siły piekielne mają
> wpływ na chłopa.:-))

Nooo, troche go wieczorem "hipnotyzuję", ale na razie obchodzi sie bez
proszków ;) A czy to są siły piekielnę? Bo ja wiem?

pozdrawiam Halina

119. Data: 2004-05-29 12:57:38

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
>

> Jasne,że starczy:-)))Ale z tym sumieniem bym się zastanowiła:-)

Może lepiej za dużo się nie zastanawiać?
Bo i po co?

Pozdrawiam Halina

120. Data: 2004-05-31 06:58:57

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina wrote:
> A mój mąż ma lewe ręce do roślinek, ale zawsze pyta się czy zatrzymać się
> przy szkółce /choć sama sobie mogę podjechać, tylko niby dla czego?/ oddaje
> własny portfel i cierpliwie czeka, aż przybiegnę cała w skowronkach /choć
> nie rozumie dla czego/ zapakuje wszystko do samochodu i.. zapyta, czy na
> pewno nie chcę czegoś jeszcze zakupić. Potem cierpliwie taszczy wszystko do
> miejsca przeznaczenia i ulatnia się :)
> Dziwny jakiś taki, nie?
>
> Pozdrawiam Halina

To ja mam podobnie. Z tym że mój zwiedza szkółkę ze mną. Ktoś musi nosić
te wszystkie zakupione badylki.
Pozdrawiam
Bea

agrest