Cud metoda na wyjście z depresji

11. Data: 2006-01-07 04:22:34

Temat: Re: Cud metoda na wyjście z depresji
Od: "Xena" <t...@l...fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:dpji6n$e66$...@t...laczpol.net.pl,
Eulalka <e...@l...net.pl> napisał|(a):
> Zna ktoś takową?
> Słodycze, solarium, deprim odpadaja - nie działa.
> Coś, by sie pozbierać i stanąć na nogi po cieżkich przejściach?

pisałam do pani. nie doszło czy olewasz świadomie?

pozdrawiam
Tatiana
--
Miłość jest to jakieś nie wiadomo co,
przychodzące nie wiadomo skąd i nie wiadomo jak,

13. Data: 2006-01-07 04:22:34

Od: "Xena" <t...@l...fm> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2006-01-07 04:22:34

Od: "Xena" <t...@l...fm> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2006-01-07 04:27:05

Od: "Xena" <t...@l...fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:dpnfn8$6ci$...@a...news.tpi.pl,
Xena <t...@l...fm> napisał|(a):
> W wiadomości:dpji6n$e66$...@t...laczpol.net.pl,
>>

> pisałam do pani. nie doszło czy olewasz świadomie?

zgupiał mi zezulec i wysłał jakies ze 3 razy, tak wiem, wiem, siwa, mam
przejśc na dialoga.
zrobię to zaraz po tym jak powiesz mi jak zrobić widok, o który pytałam i
nawet Lia nie wie ;-)

pozdrawiam
Tatiana
--
Żołnież jest samotny tylko pozornie,
bo gdy ma wroga, już nie jest samotny

15. Data: 2006-01-07 10:23:08

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> pisałam do pani. nie doszło czy olewasz świadomie?
Nie doszło :(

Eulalka

PS. Pisz na:
eulalka(małpa)laczpol(kropka)net(kropka)pl

16. Data: 2006-01-07 11:03:06

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...fm> napisał(a):

> zrobię to zaraz po tym jak powiesz mi jak zrobić widok, o który pytałam i
> nawet Lia nie wie ;-)

Napisz na pl.news.czytniki, tam bedą wiedzieli, to jest jakieś mocno
skomplikowane, więc się nie podejmę konfigurowania filtrów.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

17. Data: 2006-01-07 13:58:27

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-07 05:27:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Xena* skreślił te oto słowa:

> zrobię to zaraz po tym jak powiesz mi jak zrobić widok, o który pytałam i
> nawet Lia nie wie ;-)

A mówiłam, żeby pisac do Doktora z bb ;) On wie wszystko, a jak on nie wie,
tzn że się nie da :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

/nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście/ KAnusia

18. Data: 2006-01-08 08:23:31

Od: "Paulina Frydrych" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dpji6n$e66$1@theone.laczpol.net.pl,
niejaki(a): Eulalka z adresu <e...@l...net.pl>
napisał(a):

> Zna ktoś takową?
> Słodycze, solarium, deprim odpadaja - nie działa.
> Coś, by sie pozbierać i stanąć na nogi po cieżkich przejściach?

Już dziewczyny proponowały wcześniej, a ja tylko powtórzę - powinnaś
zgłosić się do specjalisty, czyli do psychiatry. On po przeprowadzeniu
wywiadu na pewno określi typ, źródło i głębię Twojej depresji i zapisze
odpowiednie leki. IMO powinnaś "wyrobić się" w ciągu czterech dni.
Podzwoń po przychodniach zdrowia psychicznego w Twoim mieście. Jeśli
zaznaczysz, że sprawa jest pilna, prawdopodobnie znajdziesz kogoś kto
przyjmie Cię nawet jutro.
Dobrym sposobem jest też znalezienie kogoś zaufanego, kto Cię wysłucha.
Jeśli nie masz takiej osoby, spróbuj wypowiedzieć się gdzieś anonimowo.
Cokolwiek zrobisz, nie lekceważ depresji. Może okazać się groźna w
skutkach nie tylko dla Ciebie, ale też dla Twojej rodziny.

--
Paulina Frydrych
http://www.toksycznirodzice.nzn.pl/forum

19. Data: 2006-01-08 14:01:58

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina Frydrych napisał(a):

> [...]
> zgłosić się do specjalisty, czyli do psychiatry. On po przeprowadzeniu
> wywiadu na pewno określi typ, źródło i głębię Twojej depresji i zapisze

Znam źródło mojej depresji. Leki na to nie pomogą. Sama sobie muszę
poradzić. Kłopot w tym, że nie mam siły.

Eulalka

20. Data: 2006-01-08 14:38:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@l...net.pl> wrote in message

> Znam źródło mojej depresji. Leki na to nie pomogą. Sama sobie muszę
> poradzić. Kłopot w tym, że nie mam siły.

leczenie depresji jest leczeniem objawowym- leczy objawy depresji,
na to zapisuje sie leki. a psycholog, czy tez psychoanalityk ma
pomoc w poradzeniem sobie ze zrodlem kloptow, jesli sama nie dasz
rady. dlatego tak czy siak, leczenie farmakoligiczne jest potrzebne.

iwon(k)a

25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
eris
zapracuj na swój internet
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?