Cud metoda na wyjście z depresji

41. Data: 2006-03-24 20:07:17

Temat: Re: Cud metoda na wyjście z depresji
Od: "LeoTar" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:dpjj9e$srg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Bioxetin. W wakacje wyladowalam w szpitalu bo powoli tracilam zdolnosc
> poruszania sie - podejrzewano i SM i RZS Zdiagnozowano depresje i dostalam
> Bioxetin. Po mcu stosowania juz bylam w stanie zginac palce u rąk, po
> następnym miesiacu zrobic przysiad, ukleknac i samodzielnie wstac.
> Lek na recepte.
>
> HaNkA

Kolejne uzależnienie. Sięgnij głębiej do przyczyny tego, ze psychiatra
zajmuje się dolegliwościami fizycznymi czy fizjologicznymi. Za trudnościami
ze zdrowiem fizzycznym leżą ukryte emocje, z których nie zdajeszsobie
sprawy. Jesteś Hanka a więc rozumiem Ona. I masz jeszcze na pewno klopoty z
partnerem. Ukrywane poczucie obrzydszenia do sameju siebie za prostytucję
małżeńską (albo prostytucje z partnerem)

LeoTar

42. Data: 2006-03-24 21:13:47

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar"
> Ukrywane poczucie obrzydszenia do sameju siebie za prostytucję małżeńską
> (albo prostytucje z partnerem)

Oooooooooo, pan psycholog, jak miło.
Rzuć jeszcze jakimś smacznym kąskiem, co?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

43. Data: 2006-03-24 21:58:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e01nhp$3du$1@nemesis.news.tpi.pl>
Harun al Rashid <a...@o...pl> pisze:

> Oooooooooo, pan psycholog, jak miło.
> Rzuć jeszcze jakimś smacznym kąskiem, co?

Jeśli to ten sam LeoTar, który "rządził" na newsach circa 7 lat temu, to
może być całkiem wesoło.
Albercik to przy nim pikuś ;-)

--
PozdrawiaM

44. Data: 2006-03-24 21:59:18

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 24 Mar 2006 22:13:47 +0100, osoba określana zwykle jako
Harun al Rashid pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Oooooooooo, pan psycholog, jak miło.

Nie. Po prostu Leotar. Jedno z IPU

>Rzuć jeszcze jakimś smacznym kąskiem, co?

Oj, jak masz mocne nerwy to pogooglaj za radosną twórczością tego czegoś.
Ale odradzam.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb pokorny kij dwie matki ssie, a każde cielę
`b K...@e...eu.org d' ma dwa medale.(kasica)

45. Data: 2006-03-24 22:05:26

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" ...

> Oj, jak masz mocne nerwy to pogooglaj za radosną twórczością tego czegoś.
> Ale odradzam.

Znaczy co, nie karmić? :(
Pogooglam i zdecyduję.

46. Data: 2006-03-24 23:37:40

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Mariusz Kruk
<M...@e...eu.org> mówiąc:

>Oj, jak masz mocne nerwy to pogooglaj za radosną twórczością tego czegoś.
>Ale odradzam.

To ten, co zalecał rodzicom inicjację seksualną własnych dzieci, ne spa?

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

47. Data: 2006-03-25 00:11:07

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):

> Jesteś Hanka a więc rozumiem Ona. I masz jeszcze na
> pewno klopoty z partnerem. Ukrywane poczucie obrzydszenia do sameju
> siebie za prostytucję małżeńską (albo prostytucje z partnerem)

ROTFL! Zaje...iste :DDDDDDDD

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

48. Data: 2006-03-25 00:12:19

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> ne spa?

n'est ce pas

MSPANC ;))

49. Data: 2006-03-25 08:57:24

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:sk0922dia3t8bi9f0noad1lje5d0ft8p7r@4ax.com>
Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> pisze:

> To ten, co zalecał rodzicom inicjację seksualną własnych dzieci, ne
> spa?

W każdym razie ma ten sam nick.

--
PozdrawiaM

50. Data: 2006-03-25 09:42:00

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sat, 25 Mar 2006 00:37:40 +0100, osoba określana zwykle jako
Agnieszka Krysiak pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>To ten, co zalecał rodzicom inicjację seksualną własnych dzieci, ne spa?

Sądząc po sposobie pisania - ten sam.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am DirtyHarry of Borg. Go ahead and resist
`b K...@e...eu.org d' us, punk. Make our day.

25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
eris
zapracuj na swój internet
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?