Cudowne plastry -NIE POLECAM

1. Data: 2004-10-15 14:34:53

Temat: Cudowne plastry -NIE POLECAM
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W TV jest mnostwo reklam cudownych plastrow ktorych nalepianie powoduje
zmniejszenie wagi ciala .WIELKA bzdura te plasterki ,sam probowalem
zastosowac ten wynalazek, kupilem miesieczna porcje plastrow i nic ,ani
kilograma spadku wagi
juras

2. Data: 2004-10-15 14:39:17

Temat: Re: Cudowne plastry -NIE POLECAM
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Oct 2004 16:34:53 +0200, juras wrote:

> [...]
> zmniejszenie wagi ciala .WIELKA bzdura te plasterki ,sam probowalem
> zastosowac ten wynalazek, kupilem miesieczna porcje plastrow i nic ,ani

Bo wszelkie plasterki, tabletki, masaże i czekoladki na schudniecie to
wielka bzdura. Bez zmniejszenia podaży kalorii i zwiększenia aktywności
fizycznej nie ma mowy o schudnięciu i koniec:) Dziw mnie, że dorośli
ludzie się na takie knoty łapią...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-10-15 14:55:13

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo wszelkie plasterki, tabletki, masaże i czekoladki
Wkładki do butów, spreje, kremy, wąchacze- się tego nazbierało ;-)

pzdr
LN

4. Data: 2004-10-15 15:04:52

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "juras" <j...@m...ru> napisał w wiadomości
> [...]
> zmniejszenie wagi ciala .WIELKA bzdura te plasterki ,sam probowalem
> zastosowac ten wynalazek, kupilem miesieczna porcje plastrow i nic ,ani

cos ty?
moze zle go stosowales?
byla instrukcja?
to sie nakleja raz dziennie na usta i dziala jak ta lala

5. Data: 2004-10-15 15:15:42

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmniejszenie wagi ciala .WIELKA bzdura te plasterki ,sam probowalem
> zastosowac ten wynalazek, kupilem miesieczna porcje plastrow i nic ,ani

człowiekiu ,ile mas zlat zeby wierzyc w takie bzdury??
żrec mniej i ruszac sie to działa
p.

6. Data: 2004-10-15 16:03:42

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo to nie ma prawa dzialac.
Najprostsza dieata:
- kazda pocje dzielisz na pol i zjadasz jedna polowe ale 2 x wolniej
- ostatni posilek zjadasz o 17.00
- co dzieniie 15 km na rowerku
- pijesz wode mineralna - zadnych sokow
- rezygnujesz z cukrow (slodzenie) oraz ciasta i cukierki

Mozna schodnac o 25 -30 kg w pol roku ! Sprawdzone

Simonto

7. Data: 2004-10-15 17:50:12

Temat: Najlepsza dieta NŻT
Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> szukaj wiadomości tego autora

NIE ŻRYJ TYLE

i oczywiscie więcej ruchu

8. Data: 2004-10-15 19:09:12

Temat: Re: Najlepsza dieta NŻT
Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> napisał w
wiadomości news:ckp2rr$42r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> NIE ŻRYJ TYLE
>
> i oczywiscie więcej ruchu
albo PŻR = żryj połowe mniej ;-))

9. Data: 2004-10-17 11:01:32

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zmniejszenie wagi ciala .WIELKA bzdura te plasterki ,sam probowalem
> zastosowac ten wynalazek, kupilem miesieczna porcje plastrow i nic ,ani

buahahahaha

K.

psychiatria: dekompensacja psychotyczna borderline ?.
co sie ze mna dzieje...
% alkoholu
szczepionka na grypę
ropniak