Cudza swiadomosc ?

1. Data: 2000-05-11 10:27:31

Temat: Cudza swiadomosc ?
Od: "Piotr Chmielewski" <w...@m...twins.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu zdarza mi sie odczuwac dziwnie emocjonalnie zjawiska
polegajace na odczuwaniu-przypominaniu sytuacji ktore nigdy nie mialy
miejsca w moim zyciu (jakby sen), poza tym moja rzekoma osoba wystepujaca w
takiej sytuacji nie jest do konca mna. Okreslilbym to jako odczuwanie cudzej
swiadomosci.

Zarowno zdarza mi sie to podczas snu ja ki kilkakrotnie wydarzylo sie w
ciagu dnia (juz jakis czas temu, najgorsze ze raz w czasie prowadzenia
samochodu). Jest to na pozor glebokie zamyslenie sie - w pewnym momencie
orientuje sie ze odczuwam jakby sen na jawie z tym, ze nie zawsze dotyczy on
mojej osoby. W pewnym momencie gdy sie ockne staram sie intensywnie myslec
nad tym zjawiskiem, probuje jakby kontynuowac te mysl i dociec, jakich
wydarzen dokladnie dotyczyla - wowczas odczuwam jakies dziwne zaburzenie -
jakby robi mi sie slabo (odczucie podobne do tego jakie odczuwa sie po
naglym przebudzeniu lub od razu po wstaniu rano)
Generalnie nie stanowi to dla mnie problemu, ale bardzo mnie ciekawi
podstawa psychologiczna takich objawow.

Czy ktos potrafi mi wytlumaczyc to zjawisko ?

P/S Prosze o ewentualne odpowiedzi na priv-a, pozdrawiam- Piotr

1. Data: 2000-05-11 18:15:38

Temat: Re: Cudza swiadomosc ?
Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Oj stary... Schizofrenia sie odzywa. A moze jestes zakochany?

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-05-11 20:45:43

Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 May 2000 20:15:38 +0200, "F@ker" <a...@a...se> wrote:

> [...]

Albo zwykle dejavu
Duzo ludzi to ma
Niektorzy silne

.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-05-12 06:54:58

Temat: Odp: Cudza swiadomosc ?
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Chmielewski <w...@m...twins.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fe20o$2o6$...@s...icm.edu.pl...
Ja bym tego nie lekcewazyl. Moze to byc zwykle dejavu ale tez poczatki
schizofrenii czy iinego zaburzenia.;-)Dla swojego spokoju zasiegnal bym
porady
psychologa. Tylko nie lec od razu do psychiatry, bo moze Ci znalezc cos
czego nie masz;)))
Pzdrawiam Val.

1. Data: 2000-05-12 07:35:45

Od: "Piotr Chmielewski" <w...@m...twins.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko, ze potrafie to swiadomie kontrolowac

- czy tylko tyle macie dla mnie w odpowiedzi ?

Użytkownik Pawel7 <n...@m...spam> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:m...@4...com..
.

1. Data: 2000-05-12 07:37:39

Od: "Piotr Chmielewski" <w...@m...twins.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko tyle ?

pierwszy i drugi przypadek wykluczam jako, ze nie jestem zakochany a
schizofrenicy z reguly nie potrafia okreslic swoich dolegliwosci. poza tym
jak wspomnialem nie jest to dla mnie dolegliwosc.

Użytkownik F@ker <a...@a...se> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...se...

1. Data: 2000-05-12 09:52:33

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Piotr Chmielewski" <w...@m...twins.com.pl> wrote in message
> [...]
> miejsca w moim zyciu (jakby sen), poza tym moja rzekoma osoba wystepujaca
> takiej sytuacji nie jest do konca mna. Okreslilbym to jako odczuwanie
Czy mozesz podac blizsze szczegoly?
Ile masz lat?
Jakie masz wyksztalcenie?
Czy pamietasz Twoje sny?
Ile czasu sypiasz?
Jesli tak, to czy Twoje sny sa przyjemne/nieprzyjemne/obojetne?
Czy ta "rzekoma osoba" jest agresywna/natretna?
Czy jestes tym zaniepokojony, czy bardziej zaciekawiony?
Czy to jest stale ta sama osoba?
Czy to bywa tylko jedna/wiecej takich osob jednoczesnie?
Na co/kogo bywa skierowana ta osoba?
Czy wyzwala ona w Tobie reakcje, czy tez jestes jej biernym osberwatorem?
Czy Twoje zycie jest podzielone miedzy rozne, odmienne, rozdzielne
srodowiska ludzi i sprawy ?

A.

1. Data: 2000-05-13 02:42:20

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Twoj adres Piotrze nie dziala... Chcialem wyslac Ci dlugi list na priva,
ale trafil do mnie z powrotem... :-(

F@k

1. Data: 2000-05-14 16:42:36

Od: "Elwira Plawinska" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktos potrafi mi wytlumaczyc to zjawisko ?
>
> P/S Prosze o ewentualne odpowiedzi na priv-a, pozdrawiam- Piotr

Moze lepiej z tym problemem zwroc sie na grupe pl.misc.paranauki.

1. Data: 2000-05-15 03:32:32

Od: "Daniel Łuczko" <p...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U_ytkownik Piotr Chmielewski <w...@m...twins.com.pl> w wiadomo_ci do grup
dyskusyjnych napisa_:8fgchd$6mt$...@s...icm.edu.pl...
> tylko, ze potrafie to swiadomie kontrolowac

co znaczy Twoje kontrolowac?
pozdrowienia.

PD: MYSLENIE TWORCZE
Prace napisze