Cukinia marynowana

1. Data: 2011-10-12 21:59:31

Temat: Cukinia marynowana
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ grupa się nieco ożywiła to liczę na jakiś sprawdzony przepis na
marynowaną cukinię. Wymagania moje sa proste: ma być prosto i smacznie ;)
W sumie to liczę na jakieś słodko-kwaśne przepisy, może nawet udziwnione np.
z curry albo musztardą. Jestem otwarta na wszelkie propozycje kulinarne

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S. - po przerobieniu 10 kg papryki wg przepisu osobistej mamy
oraz przepisu poleconego przez XL

2. Data: 2011-10-12 22:05:40

Temat: Re: Cukinia marynowana
Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-12 23:59, Justyna Vicky S. pisze:
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Justyna Vicky S. - po przerobieniu 10 kg papryki wg przepisu osobistej

kto by to gowno jadl ?

3. Data: 2011-10-12 22:11:59

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

> kto by to gowno jadl ?

Znaczy się cukinię czy paprykę?
Osobiście uwielbiam i jedno i drugie.

--
Justyna Vicky S.

4. Data: 2011-10-13 21:24:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Oct 2011 23:59:31 +0200, Justyna Vicky S. napisał(a):

> Ponieważ grupa się nieco ożywiła to liczę na jakiś sprawdzony przepis na
> marynowaną cukinię.

Robi się identycznie jak marynowane ogórki. Wszelkie przepisy "ogórkowe"
się tu nadają - tylko krócej pasteryzuj, np zamiast 20 minut - 15. \

Nawet kisić ją można jak ogórki, ale to raczej młode cukinie.
--
XL
Los demokracji tak naprawdę spoczywa w rękach opozycyjnej partii, na ile

5. Data: 2011-10-13 23:15:59

Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-13 23:24, Ikselka pisze:

> Robi się identycznie jak marynowane ogórki. Wszelkie przepisy "ogórkowe"
> się tu nadają - tylko krócej pasteryzuj, np zamiast 20 minut - 15. \
>

> Nawet kisić ją można jak ogórki, ale to raczej młode cukinie.

Szkoda tylko ze smakuje jak gowno

zypa warzywna a witaminy - gotować na bulionie czy na wodzie?
pojechany mix
Jaka sałatka z fetą?
wdłuż (zlewu)
Mrozona kukurydza