Cukrzyca.

1. Data: 2013-02-15 18:11:29

Temat: Cukrzyca.
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest przyczyną? Przedawkowanie cukru?

2. Data: 2013-02-15 19:00:44

Temat: Re: Cukrzyca.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jest przyczyną? Przedawkowanie cukru?
Są rużne cukszyce więc i pszyczyny są rużne.
Cukszyca może być objawem.

Ale zdaje sie ta najpowszedniejsza jest ze złego odżywiania się:
zbyt wiele węglowodanuw (skrobia, cukier , mąka ....) i za mało białka
(mięska).

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2013-02-15 19:20:04

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-15 20:00, Stokrotka pisze:
> [...]
>
> Ale zdaje sie ta najpowszedniejsza jest ze złego odżywiania się:
> zbyt wiele węglowodanuw (skrobia, cukier , mąka ....) i za mało białka

Co z tą ortografią?

Rozwinęłabyś na trawienie, udział insuliny ?

4. Data: 2013-02-15 19:45:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co z tą ortografią?
>
> Rozwinęłabyś na trawienie, udział insuliny ?

Jakoś nie kumam. Nie widzę związku.

5. Data: 2013-02-15 20:33:51

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-15 20:45, Stokrotka pisze:

> Jakoś nie kumam. Nie widzę związku.

siur męski, szkoda znaczy. A niedotlenienie?

Trawienie nadmiaru węglowodanów i jak insulina bierze w tym udział -
związek.

6. Data: 2013-02-17 16:11:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siur męski, szkoda znaczy. A niedotlenienie?
>
> Trawienie nadmiaru węglowodanów i jak insulina bierze w tym udział -
> związek.

"NIe widzę związku " dotyczyło ortografi.

7. Data: 2013-02-17 16:19:31

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-17 17:11, Stokrotka pisze:

> "NIe widzę związku " dotyczyło ortografi.

Ale z czym?

8. Data: 2013-02-17 16:24:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z czym?
Z cukszycą.

9. Data: 2013-02-17 16:26:10

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-17 17:24, Stokrotka pisze:

> Z cukszycą.

Ortografii z cukrzycą?

10. Data: 2013-02-17 16:47:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ortografii z cukrzycą?
:)

Milurit - jak szybko dziala i przestaje dzialac?
Problem po zapaleniu uszu
Diagnostyka termoregulacyjna - warto?
Kłykciny kończyste a HPV
23 000 zgonów rocznie