Ćwiczenia izometryczne

1. Data: 2004-10-11 12:56:33

Temat: Ćwiczenia izometryczne
Od: "Gofer" <b...@g...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdzieś w internecie znajduje się opis ćwiczeń izometrycznych
pozwalających na wzmocnienie mięśni karku? Mam typowe sensacje z kręgosłupem
szyjnym, zwłaszcza po dłuższym siedzeniu w samochodzie (bóle promieniujące,
zesztywnienie karku a nawet bóle głowy i nudności). Dziękuję - Gofer

2. Data: 2004-10-11 18:14:45

Temat: Re: Ćwiczenia izometryczne
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gofer" <b...@g...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
promieniujące,
> zesztywnienie karku a nawet bóle głowy i nudności). Dziękuję - Gofer

wiesz ćw. izometryczne polegaja na napięciu mięśniowym bez zskrucania jego
długosci,
czyli przytrzymaj ręką czoło i pchaj do przodu głowe i to samo za potylice i
na boki ale czy ci to pomoże nie byłbym taki pewny!!!
to co opisujesz to nie prawa mieśni a krązka miedzykręgowego domyślam się że
dużo przebywasz w samochodzie w niedbałem pozycji a to jest niebezpieczne na
długi dystans!
jeśli promieniuje ci to do któregoś z braków to najlepiej udaj się do
jakiegoś dobrego fizjoterapeuty!
powodzenia
tomek

drgawki przed zasnieciem