Cytat dla Michala M.

31. Data: 2004-11-07 14:47:36

Temat: Re: Cytat dla Michala M.
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ubqjd.81621$xf6.17743@fe2.columbus.rr.com...

> Nie. jestem "resident alien".
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Acha więc w albumie Eskelina "rozgałęzienie" to o Tobie utwór.
:-)
Pozdrawiam
skryba

32. Data: 2004-11-07 14:53:05

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Acha więc w albumie Eskelina "rozgałęzienie" to o Tobie utwór.
> :-)
> Pozdrawiam
> skryba

Aha oczywiście.
:-)
Pozdrawiam ortograficznie
skryba

33. Data: 2004-11-07 17:41:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przenos swoich doswiadczen na mnie.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

???

Pozdrawia zdziwiony boletus

34. Data: 2004-11-10 02:47:50

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ze beda prawa stanowic, interpretowac, pilnowac ich przestrzegania i tych,
> co ich zdaniem nie przestrzegaja, karac. Ze beda mi bezkarnie lazic po
> ogrodzie i weszyc co ich zdaniem jest nie tak. I jeszcze pare podobnych pomyslow.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> -

A glosowales na Republikanow czy Demokratow? Przeciez Republikanie zatwierdzili tego
rodzaju
przekraczanie praw osobistych, oni to staczaja ten kraj w sredniowiecze, wlacznie z
milicja
moralna i wycofaniem praw ososbistych, niszczeniem parkow narodowych, staczaniem
edukacji na dno
cywilizowanego swiata, nie mowiac o braku szczepionek dla najstarszej grupy
spolecznej...sorry,
nie to forum, ale boli, oj boli, ze ten imbecyl i jego klika sa dopuszczeni do koryta
przez
nastepne 25 lat. Fuj, ide umyc rece, bo klawiatura mi sie klei od pisania o tym
amoralnym
pacanie.
Magdalena Bassett

35. Data: 2004-11-10 09:14:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopuszczeni do koryta przez
> nastepne 25 lat. Fuj, ide umyc rece, bo klawiatura mi sie klei od pisania

Jeśli masz coś przeciw nowo wybranym władzom
przeprowadź się, najlepiej do Korei Północnej.

Nie pozdrawia boletus

36. Data: 2004-11-10 09:52:57

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> [...]
edukacji na dno
> cywilizowanego swiata, nie mowiac o braku szczepionek dla najstarszej grupy

To są azylanci z naszej byłej ubecji? Pogrobowcy jedynie słusznego ustroju?

Dlaczego aż 25 lat?

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

37. Data: 2004-11-10 13:40:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@o...com> wrote in message

> A glosowales na Republikanow czy Demokratow?

Po pierwsze - nie glosowalem. jak juz napisalem wczesniej, jestem "alien".
Po drugie, chyba to nie jest dobre forum do dyskusji politycznych, ale
jednak odpowiem. A wiec:

> Przeciez Republikanie zatwierdzili tego rodzaju
> przekraczanie praw osobistych

Kto? Gdzie? Jak? Nie zauwazylem.

> oni to staczaja ten kraj w sredniowiecze, wlacznie z milicja
> moralna

Jaka milicja moralna??? Kto? Gdzie? Jak?

> i wycofaniem praw ososbistych

Jakim wycofaniem praw osobistych? Oczywiscie w walce z terroryzmem pewne
straty na polu praw osobistych byc musza, ale ja raczej zauwazam szalejaca
w Ameryce "polityczna poprawnosc".

> niszczeniem parkow narodowych

Tutaj sie czesciowo zgadzam, ale ekstrema zielonych tak samo mnie wkurza.
Co do Alaski mam mieszane uczucia.

> staczaniem edukacji na dno cywilizowanego swiata

To jest prawda, tylko niewiele ma to wspolnego z partia rzadzaca. A jesli juz,
to winne glownie sa idee demokratow. A w szczegolnosci polityczna poprawnosc
i co najwazniejsze przewodnia idea, ze najwazniejsi sa slabi uczniowie. "Ksztalcony"
ma byc kazdy debil i poziom nauczania do nich sie dostosowuje. Inicjatywa Busha
"no child left behind" niestety jest wyrazem tej idei i tu mam mu bardzo za zle, ze
ulegl tym lewicowym pogladom. Oczywiscie gdzies jeszcze jest spor o nauczanie
ewolucji, ale to jest margines.

> nie mowiac o braku szczepionek dla najstarszej grupy spolecznej

Przeciez to nie Bush ma sie zajmowac szczepionkami.
Czy naprawde cokolwiek dzieje sie zle, zwalasz na prezydenta?

Ogolnie rzecz biorac nie widze wiekszej roznicy miedzy przyglupem Bushem a
choragiewka na wietrze Kerrym. Jak mowia, w kampanii wyborczej zaprezentowane
zostaly dwa odmienne poglady, przy czym oba nalezaly do Kerry'ego. Dwie wielkie
ekstremalne sily spoleczne Ameryki - chrzescijanska prawica i politycznie poprawna
lewica to zaraza. Ale zadna z nich nie jest lepsza od drugiej. Nie twierdze, ze Bush
republikanie to aniolki, ale jestem przeciwny oskarzaniu ich o winy cudze lub
wyimaginowane.
Paszkwil taki jak zrobil Moore mozna zrobic doskonale o kazdym polityku.

Na przyszlosc Ameryki niestety znacznie wiekszy wplyw bedzie mialo
co zrobia (czy nie zrobia) terrorysci muzulmanscy, a nie kto jest prezydentem.
Z tym, ze jednak wydaje mi sie, ze z terroryzmem lepiej walczyc beda republikanie.
Znow winna jest polityczna poprawnosc, ktora demokraci wiaza sobie rece
(tak bylo za Clintona, przed 9/11). Wojna w Iraku z jednej strony wzmogla nienawisc
do Ameryki wsrod muzulmanow, z drugiej strony Irak sluzy jako piorunochron; to tam
ciagna terrorysci.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

38. Data: 2004-11-10 16:00:31

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:fTokd.143411$5v2.16156@fe2.columbus.rr.com...
> "Magdalena Bassett" <m...@o...com> wrote in message
> "no child left behind" niestety jest wyrazem tej idei i tu mam mu bardzo
za zle, ze
> ulegl tym lewicowym pogladom.

W czasach kiedy do średniej uczęszczałem anglicki nie był obowiązkowym
językiem obcym. Cytatu powyższego nie rozumiem a chciałbym. :-)

Wojna w Iraku z jednej strony wzmogla nienawisc
> do Ameryki wsrod muzulmanow, z drugiej strony Irak sluzy jako
> [...]
Mimo Twoich oporów przed poruszaniem tematów politycznych (na grupie
ogrodowej) dotyczących największego mocarstwa na kuli ziemskiej chcę je
znać.
Bo ważne jest czy roślinki na mojej działeczce rozwijać się bedą tak jak
natura to "wymyśliła" czy tak jak zaskutkuje stąd czy stamtąd wyekspediowana
bombka nie będąca ozdobą choinkową.
Pewnie nie tylko mnie na tej grupie interesują Twoje przemyślenia i opinie
człowieka stąd będącego tam.
:-)
Pozdrawiam z szacunkiem
skryba

39. Data: 2004-11-10 17:10:48

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:>

> Mimo Twoich oporów przed poruszaniem tematów politycznych (na grupie
> ogrodowej) dotyczących największego mocarstwa na kuli ziemskiej chcę je
> znać.

Przyznaje bez bicia, byl to blad z mojej strony, zeby tu ten temat poruszac.

Mieszkam tu ponad trzydziesci lat i widzialam troche dzialalnosci zarowno ze
strony Republikanow jak i ze strony Demokratow. Caly czas zastanawiam sie,
jakby tu ujac moje przerazenie na temat tego, co sie w tym kraju dzieje, ale
zdaje sobie sprawe, ze musialabym napisac kilkanascie stron opini albo zrobic
film jak Michael Moore, albo dyskutowac z kims na zywo godzinami, ale tu, w
ogrodzie sie nie da. Poza tym Michal ma inna opinie, niz ja, i wyklucanie sie o
to, kto ma racje nie ma sensu, a nie chce nikogo urazac ani robic osobistych
wycieczek.
Magdalena Bassett

40. Data: 2004-11-10 17:59:16

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
Poza tym Michal ma inna opinie, niz ja, i wyklucanie sie o
> to, kto ma racje nie ma sensu, a nie chce nikogo urazac ani robic
> [...]
Twoje opinie są dla mnie również interesujące. :-) Zwłaszcza w kontekście:
http://info.onet.pl/1000509,12,item.html

Pozdrawiam
skryba

Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień .
zarośnięta działka
wykrakaliście:(
Jakie podloze pod trawnik ?
grecja