Cytat z dzisiejszego Korwina

11. Data: 2007-04-17 21:11:21

Temat: Re: Przebiłem Korwina! ; P
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f03ckq$scl$1@inews.gazeta.pl...

> Zastanawiałeś się, dlaczego nie twierdzi, że jest katolikiem i
> chrześcijaninem od poczęcia - więc chciałem pomóc ci w tej kwestii.
> Jakoś nie wyczułem, że pytając dlaczego poseł twierdzi iż jest
> katolikiem od urodzenia, pytałes dlaczego KK nie pisze co się dzieje z
> wyabortowanymi - sorry - mój błąd :)

Skoro w jednym poście robisz wykład z doktryny KK odnośnie kto i kiedy się
"rodzi dla kościoła" to i kwestia co z tymi "nienarodzonymi" nie powinna być
dla cię kwestią w formie pytania...jakiś dysonans wyczuwam...czy raczej
próbę czesania pod włos... ;P

Na post po zbóju zaprosił
Sky

PS: A co uważasz z tym chrztem nienarodzonych? ;)))
Nie ma kwestii? ;D
A człowiekiem się przecież jest od poczęcia -to dlaczegóżby nie można w
interesie owego dziecka-człowieka ochrzcić go przed narodzeniem...by
uchronić tegoż duszę [istniejącą przecież od poczęcia] przed konsekwencjami
zejścia [powszechność poronień] bez chrztu... ;)

12. Data: 2007-04-17 21:12:37

Temat: Re: Cytat z dzisiejszego Korwina
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> raczej do wiadra

Wypisz się z tej sekty, póki jeszcze możesz :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

13. Data: 2007-04-17 21:25:13

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):

> [...]
powinna być
> dla cię kwestią w formie pytania...jakiś dysonans wyczuwam...czy raczej

Co to znaczy "nie powinna być dla ciebie kwestią w formie pytania" ?
Jakoś nie czaję :)

> [...]
> uchronić tegoż duszę [istniejącą przecież od poczęcia] przed
konsekwencjami
> zejścia [powszechność poronień] bez chrztu... ;)

A sprawdzałeś, że nie można - czy zakładasz ? Ja tam nie wiem czy można
czy nie można, a jeśli nie można to dlaczegóżby nie można.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2007-04-17 21:42:00

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypisz się z tej sekty, póki jeszcze możesz :)

ale jestem tam guru, więc trochę głupio opuszczać lud

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

15. Data: 2007-04-17 21:48:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy się
> powinna być
>
> Co to znaczy "nie powinna być dla ciebie kwestią w formie pytania" ?
> Jakoś nie czaję :)

Już ty dobrze czaisz...przez skórę...oj dobrze! ;P
Czyżbyś myślał ze uwierzę że stawiasz pytania na które nie znasz wpierwej
odpowiedzi -skoro w tym samym przedmiocie udzielasz obok odpowiedzi zgrabnie
jak sarenka przebierająca swymi nóżętami...? ;D

> konsekwencjami
>
> A sprawdzałeś, że nie można - czy zakładasz ?

Oficjalnie w KK mie było takiego precedensu...
więc nie ma tematu [a przynajmniej go przezornie nie podnoszono] ;)

> Ja tam nie wiem czy można
> czy nie można, a jeśli nie można to dlaczegóżby nie można.

Bo nie było takiego precedensu...czyli nie ma potwierdzonej tradycją
praktyki...zresztą wiadomo czemu [cała misternie wykoncypowna przez
hierarchów celowość stosowania chrztu niemowląt by upadła] ;)

Na post po zbóju zaprosił
Sky
;)

16. Data: 2007-04-17 21:48:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> konsekwencjami
>
> A sprawdzałeś, że nie można - czy zakładasz ? Ja tam nie wiem czy można
> czy nie można, a jeśli nie można to dlaczegóżby nie można.

http://www.poronienie.pl/teologia_los1.html

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2007-04-17 21:52:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> ale jestem tam guru, więc trochę głupio opuszczać lud

Zawsze możesz powiedzieć, że idziesz po zapałki.

Na post po zbóju zaprosił
p.D.

18. Data: 2007-04-17 22:09:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.poronienie.pl/teologia_los1.html

Ble ble ble...

Skoro chrzci się niemowlęta a dzisiejsza nauka [zakres psychologii
prenatalnej] informuje że i przed narodzeniem funkcjonuje już u płodu
psychika czyli że dziecko zdolne jest przeżywać emocje i uczucia [a ten
pogląd nauki kościół najwyraźniej uznaje -czemu daje wyraz choćby uznając za
człowieka każdą istotę od momentu poczęcia-choć trudno wtedy upatrywać u
zygoty zdolności do przeżywania emocji] -to jako iż zarówno narodzone
dziecko ma zdaniem KK zdolnosć przeżywania owego "chrztu pragnienia" to i
npowyższym ma taką zdolność nienarodzone...a skoro ów "chrzest pragnienia"
jest ważny dla dzieci już narodzonych [które nie doczekały możliwości
otrzymania chrztu z wody] to tym samym znosi on konieczność chrztu z wody
niemowląt. Więc spokojnie można z chrztem poczekać do okresu dojrzałości
albo kierując się "troską o zbawienie duszy" -ochrzcić dziecko jeszcze
nienarodzone...skoro ma udowodnioną możność przeżywania owego specyficznego
pragnienia zbawienia definiowanego przez teologów jako faktyczny "chrzest
pragnienia"... ;)

Na post po zbóju zaprosił
Sky
;)

19. Data: 2007-04-17 22:19:48

Od: "spock" <s...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marko-Jurkowemu- zarzekał się wczorajszą nocą w TV iż on jest "za" bowiem
> jest katolikiem[chrześcijaninem] od urodzenia [a nie od chrztu?!]

Dlatego będę głosował na SLD.

20. Data: 2007-04-17 22:37:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spock" <s...@o...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlatego będę głosował na SLD.

Z tymi jest jeszcze gorzej... ;)

W Usiech
EU_lalce ku rozrywce
KSIEZNICZKA
Pewnemu znanemu człowiekowi przytrafiła się irytująca przygoda.
Granice brudu - nerwica czystości