Czapeczka na szydełku

1. Data: 2007-03-09 11:06:07

Temat: Czapeczka na szydełku
Od: "Anna" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbliża się wiosna i chcę zrobić córce czapeczkę na
szydełku.Przejrzałam archiwum ale nic nie znalazłam.Może ktoś
dysponuje w swoich zbiorach schemacik i by się podzielił.To ma być coś
prostego.

2. Data: 2007-03-09 17:59:36

Temat: Re: Czapeczka na szydełku
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wysłałam Ci trzy.

3. Data: 2007-03-09 18:20:14

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam linki
http://photo.163.com/photos/hrr_1975/18853407/
http://photo.163.com/photos/bianzhibbs/28517952/
http://galask.io.com.ua/album19971

4. Data: 2007-03-10 16:55:10

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 12:06, "Anna" <r...@w...pl> wrote:
> [...]
> szydełku.Przejrzałam archiwum ale nic nie znalazłam.Może ktoś
> dysponuje w swoich zbiorach schemacik i by się podzielił.To ma być coś

Opis małej czpki
Wreszcie przyszedł czas na opis mniejszej czapki.
Ta jest na mniej więcej 3-4 latka.
1rz. 5o. łańcuszka
2rz. 11 półsłupków
3rz. 22 słupki (po dwa w każdym z poprzedniego rzędu)
4rz. 44 sł. (j.w.)
5rz. *8 sł.x1 ; 1sł. x2* (tzn. w 8 kolejnych sł, wykonujemy po jednym
sł, a w piątym sł wykonujemy 2 sł)
6rz. w każdym słupku poprzedniego rzędu wykonujemy po jednym półsł.
7rz. *9 sł.x1 ; 1sł. x2* (tzn. w 9 kolejnych sł, wykonujemy po jednym
sł, a w piątym sł wykonujemy 2 sł)
8rz. *10 półsł.x1 ; 1półsł. x2*
9rz - 14rz. jak 6rz. (robimy na zmianę 1rz. słupki, 1rz półsł.)
Nauszniki:
1rz. 9sł.
2rz. 8sł.
3rz. 7sł.
4rz. 6sł.
Myślę,że opis jest czytelny mimo,że nie ma zdjęcia czapki,to łatwo ją
zrobić Można nie robić nauszników a przedłuzyć czapkę i bedzie
wywijana mara
5rz. 4sł.
6rz. 3sł.
7rz. 2sł.
Wykończenie
Obszydełkować czapkę wraz z nausznikami rządkiem oczek ścisłych, tylko
w części nad twarzą muszelkami (5muszelek)
Zrobić trzy chwosty, jeden przyszyć na czubku, dwa na końcach
nauszników.

Zawsze jak robię czpkę czy to na drutach, czy na szydełku, w trakcie
robienia sprawdzam, czy ładnie się układa i przymierzam, żeby określić
"długość" czpki.

5. Data: 2007-03-10 17:00:48

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Mar, 17:55, "maria" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> Zawsze jak robię czpkę czy to na drutach, czy na szydełku, w trakcie
> robienia sprawdzam, czy ładnie się układa i przymierzam, żeby określić

trochę mi się nie udało,ale chciałam pomóc,przepraszam też autorkę
tego opisu a jest nią gosia-arma , maria

poszukuję ponczo
xxx narodziny - wzór
[druty] Poszukuje wzoru
poszukiwana właścicielka strony