Czarny bez

21. Data: 2005-06-05 21:20:17

Temat: Re: Czarny bez
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2acm4o7bd.fsf@ten.okzsajipas...

> Zaś posadzona w pełnym słońcu ulega poparzeniom...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Tego bym się nie spodziewała ! Przeważnie to co żółte woli słońce a w cieniu
potrafi zzielenieć.
Widać ten bez to wyjątek, może to i dobrze bo można nim rozjaśnić ciemne
kąty :-)
pozdrawiam, Bogda

22. Data: 2005-06-05 21:26:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2005 23:20:17 +0200, Bogda napisał(a):

> [...]
> potrafi zzielenieć.
> Widać ten bez to wyjątek, może to i dobrze bo można nim rozjaśnić ciemne

Ależ nie w cieniu, absolutnie nie.
Najlepiej żeby miał rozproszone światło.
U mnie rośnie od południowego wschodu, ale ma tam niewielki lasek i
bezpośrenie słońce pada na liscie tylko późnym popołudniem.

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2005-06-05 21:40:00

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> U mnie rośnie od południowego wschodu, ale ma tam niewielki lasek i
> bezpośrenie słońce pada na liscie tylko późnym popołudniem.

Ladny jak klon palmowy to i wybredny !
Jak będę sadzić będę o tym pamiętać :-)
pozdrawiam, Bogda

24. Data: 2005-06-05 21:45:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Jun 2005 23:40:00 +0200, Bogda napisał(a):

> Ladny jak klon palmowy to i wybredny !

Za to rośnie zdecydowanie szybciej i nie wymarza.
Cena też mniej abstrakcyjna:)

Pozdrawiam
Marta

Do Dirka:-)