Re: Czarny koń wyborów

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czarny koń wyborów
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 19 May 2017 06:47:01 GMT

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ale mogą głosować na złość Dudzie.

No ale to tylko ci, którzy już przeciw niemu głosowali, nie? I wygrał...
Duda :-)

> Poza tym jest popularny:
1147,robert-biedron-udziela-slubow-cholernie-zazdros
zcze-tym-parom.html
> Nie chodzi o to, że jest homoseksualistą, bo się taki urodził i nie jest
> to jego wina. Problem że z tej swojej orientacji zrobił sprawę polityczną.

Spokojnie.
Wczoraj pod Wawelem była demonstracja przeciw wizycie Kaczyńskiego tam. I
oto pojawiła się kontrdemonstracja! I coraz częściej tak będzie.
To realny obraz dojrzewania sytuacji w całym kraju - tzn. że krzykliwa i
głośna MNIEJSZOŚĆ, która jest przeciw WIĘKSZOŚCIOWEMU rządowi, zaczyna
wreszcie ku swemu zaskoczeniu dostawać realny odpór. Każda akcja w końcu
budzi reakcję - więc jak się społeczeństwo jeszcze bardziej realnie
zradykalizuje, to zacznie być równie głośne jak głośna mniejszość. Mamy 3
lata do wyborów, działajmy :-)

> A ja zamierzam w drugiej turze głosować na Dudę, w pierwszej się
> zastanowię, może na Brauna.

Ty rób tak, żebyś też w drugiej mógł głosować na Brauna :-)