Re: Czarny koń wyborów

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czarny koń wyborów
Date: Fri, 19 May 2017 12:43:43 +0200

pinokio pisze:

> Ale mogą głosować na złość Dudzie. Poza tym jest popularny:
1147,robert-biedron-udziela-slubow-cholernie-zazdros
zcze-tym-parom.html

>Nie chodzi o to, że jest homoseksualistą, bo się takim urodził i nie
> jest to jego wina.

Nie jego wina lecz mylisz się, że takim się urodził. Takim go wychowała!
jego MATKA przy mentalnej nieobecności ojca w procesie wychowawczym.
Swoją więc drogą warto byłoby zajrzeć w historię jego rodziny i relacji
pomiędzy tej rodziny członkami.

> Problem że z tej swojej orientacji zrobił sprawę polityczną.

A to już jest jego wina gdyż chce swoją pojebaną orientację seksualną
wykorzystać do promowania tej patologii gdyz chce zgrupować wokół siebie
innych homoseksualistów i feministki, które ich wielbią. A wiadomo
kobitka z kobitką się dogadają bo nie lubią silnych psychicznie,
heteroseksualnych mężczyzn i Biedroń może dużo ugrać.

> A ja zamierzam w drugiej turze głosować na Dudę, w pierwszej się
> zastanowię, może na Brauna.

Nie szkoda Ci marnować sił i - być może przypadkowo - uczestniczyć w
stworzeniu korzystnego układu dla Biedronia? Bo widać jaki koń jest i
może być niebezpieczny dzięki sympatii jaką wzbudza wśród kobiet, które
podświadomie zdają sobie sprawę z tego, że jest odmieńcem dzięki jednej
z nich. A że mają "miękkie serca" dla swoich ofiar więc...

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin