Re: Czarny tulipan

11. Data: 2003-02-21 10:13:39

Temat: Re: Czarny tulipan
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Kobieta w slonikach (?) bylaby atrakcja kapieliska, mam takie
> przeczucie...

Niewątpliwie :)

> Czy o kapielowkach mozna powiedziec, ze sa twarzowe?

Zapewne tak...

> Co Ty tak wczesnie na grupie?

Jak to mówił Kobuszewski: ,,na chorobowym jestem''.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Kamczatki
Wyhodował w zaciszu swej chatki

12. Data: 2003-02-21 10:22:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b34td0$4of$1@atlantis.news.tpi.pl JotHa
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wizje cial w kapielowkach ...ehhh... przeciez to widac ilu kusi :-)))

Hejka. Żona do tego stopnia zainteresowała się tapicerem, że muszę się
dowiedzieć, czy to z obiciówki są szyte te kapielówki?
Pozdrawiam bez przejaśnień Ja...cki

13. Data: 2003-02-21 10:45:46

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in

> Asia - to co, zaczynamy hodowle wyjatek ??? ;-)))

Wiesz, mysle ze na grupie sa ludzie z olbrzymim doswiadczeniem w tej
dziedzinie i znacznym dorobkiem...
Ja moge tylko powiedziec, ze najslynniejszym znajomym wyjatkiem bylo
wyjatko mojej kolezanki z pracy: wlaczalo sie o 23, zylo (wylo :-))
intensywnie do 2, potem wlaczalo sie ponownie o 4 i zylo (wylo) do 6. A
potem spalo, ale ona musiala isc juz do pracy...
Pozdrowienia - Ewa Sz. zastanawiajaca sie nad metoda hodowli

14. Data: 2003-02-21 10:49:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Jak to mówił Kobuszewski: ,,na chorobowym jestem''.

Mam nadzieje, ze nie grypa!
Kuruj sie skutecznie, a my zaczniemy byc moze dyskusje o wyzszosci wyciagu
z malin nad wyciagiem z winogron stosowanych w stanach chorobowych :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. z nadal chorujacym Kol. Malzonkiem

15. Data: 2003-02-21 10:53:05

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz tam kusi... To takie niewinne przymiarki do udeptywania tych
> winnych gron... :)

To do tego potrzebne sa kapielowki???
Oooo!
Nie posiadam kapielowkow, a jak pozycze od star.. Kol. Malzonka, to mnie
juz nikt nie znajdzie....
W takim razie winogrony bedzie udeptywal Maciek, cieszysz sie? :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. No chyba, ze Tadziu ujawni namiary na tego tapicera i obstaluje sobie
ekstra sloniki w odpowiedni wzorek i wogole...

16. Data: 2003-02-21 11:21:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> To do tego potrzebne sa kapielowki???

Nie, ale skoro niektóre się przy nich upierają?

> W takim razie winogrony bedzie udeptywal Maciek, cieszysz sie? :-)

E-e. To zrobimy tak: chętne do udeptywania bez będą bez, do
udeptywania w -- będą w. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Quebecu,
Zwrócił się do robaka: ,,Robeku!

17. Data: 2003-02-21 14:55:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> PS. No chyba, ze Tadziu ujawni namiary na tego tapicera i obstaluje sobie
> ekstra sloniki w odpowiedni wzorek i wogole...

Istotnie, gdyby zaangazowac slonia (lub chocby slonika) do udeptywania
wunogron, poszloby szybciej. A ciala moga byc bez kapielowek.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz