Czas na grilla!

1. Data: 2002-01-17 11:54:06

Temat: Re: Czas na grilla!
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej" <b...@e...net.pl> wrote in message
news:3C46BC8B.95095DD5@enter.net.pl...
> A tak w przyszla sobote tj 26. robie grilla.
> A moze mi odbilo?

Mysle ze wszystko w zupelnym porzadku - ja tez uwazam ze zime nalezy juz
grzecznie acz stanowczo wyprosic. W tym celu w przyszly weekend wybieramy
sie pod Krakow i robimy ognisko. Wielkie, z pieczonkami w specjalnym
zeliwnym garnku, z grzanym piwem czy winem i innymi smakolykami. Doczekac
sie nie moge.

Asia

1. Data: 2002-01-17 11:59:07

Temat: Czas na grilla!
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak w przyszla sobote tj 26. robie grilla.
Czas azeby sie ta zima zabierala, bo to juz drobna przesada tyle
siedziec.
Proletariusze wszystkich grillow laczcie sie...
A moze mi odbilo?

1. Data: 2002-01-17 12:41:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sie pod Krakow i robimy ognisko. Wielkie, z pieczonkami w specjalnym
>zeliwnym garnku, z grzanym piwem czy winem i innymi smakolykami. Doczekac

nie zapomnij cieplych gaci!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-17 12:53:57

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" napisal
w wiadomosci news:aihd4us0hteqr8ge6mjotbuuhvimbasqjr@4ax.com...
[...]
[...]

> nie zapomnij cieplych gaci!

Po co jej cieple galotki?
Jak zrobi sie zimno w d..., zawsze moze usiasc w ognisko... :))))

Adam 'Rolek' Rolbiecki
[This mail is ozone friendly and was not tested on animals]

1. Data: 2002-01-17 13:17:22

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@w...pl> wrote in message
> Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem ta niechec do zimy, ale LUDZIE, PRZECIEZ TO DOPIERO STYCZEN!

to co ze styczen ale ta zima wyjatkowo dlugo trwa, a tu DOPIERO styczen.

Asia

1. Data: 2002-01-17 13:17:58

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze wszystko w zupelnym porzadku - ja tez uwazam ze zime nalezy juz
> grzecznie acz stanowczo wyprosic.

Rozumiem ta niechec do zimy, ale LUDZIE, PRZECIEZ TO DOPIERO STYCZEN!

Jader

p.s. Ci z Australii niech nie czytaja.

1. Data: 2002-01-17 13:19:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiem ta niechec do zimy, ale LUDZIE, PRZECIEZ TO DOPIERO STYCZEN!
>
> Jader

zgadzam sie...przyjdzie czerwiec a nikomu juz nie bedzie sie
chcialo i beda szukac przpeisu na uszka do barszczu
swiatecznego...ale moze tometoda na przepedzenie zimy iogolna
zmiane klimatu

Krysia, ktora moze sobie grillowac w domu. na patelni - usiade
pod bananem i bede udawac ze to tropiki. tylko niech tylko
cholerstwo wzejdzie wreszcie

Krysia

1. Data: 2002-01-17 13:35:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>O qrde, to mi przypomnialo o doniczce z siewka daktyla na parapecie. Chyba
>zapomnialem jej podlewac...
>
> Jader :(

Myslisz ze po daktylu?
one niby rosna sobie w warunkach podobych do centralnie grzanego
mieszkania w atmosferze zaniedbania. ;) wiec zanim sie obejrzysz
bedziesz mial palme jak zywa...ja kiedys kuplam malego kwaitka -
chyba wiciokrzew po pol. i zapomnialam on im. i cholernik spadl
za kredens. po pol roku zza kredensu wyszedl ped (pend), mial
liscie i zakwitl.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-17 13:39:39

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:fnjd4uo7ubr9of4hb8113ggole17doq4j9@4ax.com...

1. Data: 2002-01-17 13:40:37

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie nie moge.
>
> Asia
>
> Chrystye, a w Krakowie tak zimno i wilgotno...Paskudnie wrecz! Moze wez
koldre na tego grilla?
Kaska

marchwianka dla roczniaka - prosba o przepis
chrupiące schabowe
Witam
średniowiecze i jedzenie ciąg dalszy
co z soji