Czas przestać byc podglądaczem... ;)

1. Data: 2005-06-16 08:48:45

Temat: Czas przestać byc podglądaczem... ;)
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
wszytskie grupowiczki - te znajome i te które dopiero poznam :)))
Nie ukrywam, że od lat z ogromnym zainteresowaniem czytałam grupę, ale
ponieważ co raz trudniej jest pozostać tylko cichym czytaczem, to się
ujawnię ;))
Jestem z dynastii robótkowiczek - Babcia była świetna w produkcji ubrań
zaczynając od obcięcia wełny z owcy i koncząc na wyhaftowaniu gotowej
rzeczy; Mama pięknie szyje, szydełkuje i robi na drutach; ja dopiero się
uczę ;))) Obecnie niestety nie mam czasu na większe robótki :-/ Dlatego na
razie jestem chomikiem, który zbiera różne fajne wzorki i pomysły ze szczerą
nadzieją, że kiedyś... ;)
Kilka moich starych robotek (wybaczcie jakość zdjęć) i kamzelkę Babci
zawiesiłam na 7ya.ru:
http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=Vilnianka
Niestety większośc robótek jest w domu u Mamy... może kiedyś uda mi się je
obfotografować.

Pozdrawiam serdecznie :)
Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

2. Data: 2005-06-16 11:56:39

Temat: Re: Czas przestać byc podglądaczem... ;)
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d8redc$rpn$1@news.onet.pl...
> Pozdrawiam serdecznie :)
> Bożenka :-)
> słoneczna miodzio dziewczyna

Witaj :) A czemu dopiero teraz? Kilka lat czytałaś, hoho :) I czy jesteś tą
samą Bożenką z Wilna, która się kiedyś udzielała na kuchni? (może nadal, nie
wiem, już tam nie zaglądam :) )
Pozdrawiam serdecznie
Ola (Orka), Gdańsk

3. Data: 2005-06-16 11:59:09

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:
> [...]
> http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=Vilnianka
> Niestety większośc robótek jest w domu u Mamy... może kiedyś uda mi

Ta sama co na pl.rec.uroda? :)
Ja zaczelam czytac grupe w momencie jak Kruszyzna na urodzie napisala o
spodnicy wlasnorecznie robionej. Czyli czytam grupe od niecalego tygodnia.
Mam pytanie - czy ta strona ma tylko wersje rosyjska? Nigdy nie uczylam sie
rosyjskiego i nie mam pojecia co gdzie jeste. Gdzie mozna zobaczyc twoje
prace :(

Zazula

4. Data: 2005-06-16 12:37:03

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Orka" wrote in message news:d8rpgb$qea$1@news.onet.pl...
| Witaj :) A czemu dopiero teraz? Kilka lat czytałaś, hoho :) I czy jesteś

| samą Bożenką z Wilna, która się kiedyś udzielała na kuchni? (może nadal,
> [...]

Dopiero teraz, bo nie miałam nic do powiedzenia, a gadać dla gadania nie
lubię... zresztą ciągle moje hobbia /(C) Kot/ są w trakcie zamrożenia [choc
juz kapie z nich... oj, kapie... i wszystko przez takich niektorych, co
hopla maja ;)], dlatego dalej pewno też będę tylko czasami się odzywać...
;))))

Co do kuchennej grupy, to się przyznaję. To ja. To wsyztsko ja... choć już
też rzadziej... ;))))))))

5. Data: 2005-06-16 12:40:46

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" wrote in message news:d8rq6n$qrn$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
sie
| rosyjskiego i nie mam pojecia co gdzie jeste. Gdzie mozna zobaczyc twoje

Ta sama :)
Spodnica Kruszyny jakoś mi umknęła... Gdzie o tym było? Chętnie obejrzę.
Strona jest tylko po rosyjsku, a link do albumu to:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Vilniank
a&RubrID=47065
choć nie mam zbytnio czym się chwalić... no chyba że kamizelką Babci... ;)

6. Data: 2005-06-16 12:43:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jun 2005 10:48:45 +0200, "Bozena"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

> [...]
>zaczynaj?c od obci?cia we?ny z owcy i koncz?c na wyhaftowaniu gotowej
>rzeczy; Mama pi?knie szyje, szyde?kuje i robi na drutach; ja dopiero si?
>ucz? ;))) Obecnie niestety nie mam czasu na wi?ksze robótki :-/ Dlatego na
>razie jestem chomikiem, który zbiera ró?ne fajne wzorki i pomys?y ze szczer?
>nadziej?, ?e kiedy?... ;)
>Kilka moich starych robotek (wybaczcie jako?? zdj??) i kamzelk? Babci
>zawiesi?am na 7ya.ru:
>http://www.7ya.ru/club/member.aspx?name=Vilnianka
>Niestety wi?kszo?c robótek jest w domu u Mamy... mo?e kiedy? uda mi si? je

Bozenka sie ujawnila! Bozenka sie ujawnila, tralalla tralalla.
wreszcie :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-06-16 14:00:39

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

>Pozdrawiam serdecznie :)
>Bożenka :-)
>słoneczna miodzio dziewczyna

Ooo, czesc Bozenka !!!

Kot

--
Promocja! Format 15x20 tylko 99gr!
Zamów odbitki cyfrowe online - odbierz za darmo w EMPiK-u lub wyślemy Ci je pocztą

8. Data: 2005-06-16 14:01:59

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

>lubię... zresztą ciągle moje hobbia /(C) Kot/ są w trakcie zamrożenia [choc

A nie (c) Trys ???

Kot

9. Data: 2005-06-16 14:19:24

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kot" wrote in message news:42B18735.5010709@gazeta.pl...

| A nie (c) Trys ???

Hmmm... wydaje mi się, że to Ty... ale jeśli Trys, to do nóżek Szefowej
padam i o przebaczenie błagam :)))

10. Data: 2005-06-16 14:20:33

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" wrote in message

| Bozenka sie ujawnila! Bozenka sie ujawnila, tralalla tralalla.
| wreszcie :PPP

A tak, tak... ciesz się... nie wytrzymałam... ;-PPP

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

xxx budki dla ptaszków
[szydełko] czapeczki dla niemowlaczków