Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz

Subject: Re: Czcimy i uwielbiamy tych, którzy robią rzeczy na pokaz
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 12 Apr 2018 16:32:35 +0200

W dniu 2018-04-12 o 15:50, XL pisze:

> Tłumaczenie całym zdaniem dla tępaka z wrotki:
> Gdyby (ten prof.) NICZEGO nie ,,przyznał" ani nie ,,napisał" na ten konkretny
> temat, to można byłoby zakładać, że jest on mu doskonale obojętny - tak jak
> normalnemu człowiekowi obojetny jest pocałunek parki na plaży czy fason
> majtek ekspedientki w sklepie - nawet o nim nie myśli.

Bo widzisz, ekspedientka i jej majtki nie wpierdalają się z brudnymi
buciorami do cudzego życia i nie narzucają fasonu majtek do prawa
państwowego. I zapewne te majtasy kupiła za własne pieniądze.
To nie tego pana (tego prof.) ciągnie do tej specyfiki, tylko ta
specyfika jest narzucana na siłę.
Gdy kiedyś to ogarniesz, to zrozumiesz dlaczego jesteś taka śmieszna.

> Zbok doszukuje się perwersji we wszystkim, szczególnie gdy jest to dla
> niego niedostępne w jakimś sensie (fizycznym, mentalnym lub duchowym) -

Masz rację, zbok się doszukuje.
"Ja na ich miejscu, zamiast marnować czas na jej rozpamiętywanie,
poszłabym na imprezkę, a wracając oblałabym moczem jakiś Chrystusowy
Krzyż spotkany po drodze, obrzuciła go puszkami po piwie - i na koniec
,,artystycznie" obwiesiła męskimi genitaliami."
Koniec cytatu.

> jak choćby ów pocałunek na plaży czy fason majtek ekspedientki w sklepie.

Jak bardzo trzeba mieć skretyniały umysł, żeby porównywać pocałunek i
fason majtek, do "zachwytu nad cierpieniem, bólem, wpatrywanie się w
brud, nędzę, umieranie"?

> Nie spocznie, dopóki go nie opisze i czegoś w tej sprawie nie ,,przyzna".

"Ja na ich miejscu,..."
A mogłaś spocząć.

> Jeden zbok poprzestanie na tym, inny cyknie sobie fotkę na ścianę, jeszcze
> inny obrabuje kobitę z majtek i schowa je do szuflady, inny zgwałci
> dziewczynę z plaży.
> Różne są zboczenia i ich stopnie.

I różne ludzie mają fantazje. Jak widać.
Ciekawe rzeczy zaprzątają twój umysł. Nawet przez chwilę nie potrafisz
skupić się na poruszanym problemie. Fason majtek, oblewanie moczem,
męskie genitalia... I znowu odjechałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr