Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?

21. Data: 2020-07-08 22:31:03

Temat: Re: Czego POtrzeba do zastanowienia siem nad wlasnom [nie]normalnosciom?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Zesz! Zostawic was na pare godzin samych i juz... ;P

22. Data: 2020-07-09 00:41:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 22:11, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia 08 Jul 2020 13:52:12 GMT
> doszła do mnie wiadomość <5f05cf8c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
> od XL <i...@g...pl> :
com>

> [...]
bilionów
> metamorficznej plazmy? Być może żadnych."
>
> Kelvin(na samym końcu opowiadania):
> "Ale działania jego kierowały się ku jakiemuś celowi. Prawda, nawet tego nie byłem
> całkiem pewien."
>
> Natomiast Solaris to jedno z wielu opowiadań Lema, w którym bada on możliwość
wzajemnego
> zrozumienia między kontaktującymi się ze sobą cywilizacjami, Lem był co do takiej
> możliwości bardzo sceptyczny, o tym jest Solaris(wcześniej Eden, potem Wizja
Lokalna i
> Fiasko, oraz cała masa innych opowiadań).

Calkiem jak by siem Lazariew naczytal...

https://docer.pl/doc/xsc8c0c

//i ten kosmos to tylko tak dla niepoznaki... jak siem okazuje, mamy
tutaj, sami z sobom, problemy z komunikacjom na poziomie pol
morficznych, pomniendzy swiadomosciom a podswiadomosciom...

23. Data: 2020-07-09 07:12:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 19:28, XL pisze:

> Wietrzna dziś pogoda.

no widzisz, ty tez zdanzasz :]

--
gazebo

24. Data: 2020-07-09 12:53:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ich żyć i dusz. Aby ich ukryć przed współtowarzyszami ze stacji, muszą się
sami z nimi zamykać, nie mogąc przed nimi uciec.
Ciekawe KOgo widzom w Tobie zmulone POdswiadomosci zbiGNIEWKA i gazebka ;P
Ile bab ich musialo zostawic na lodzie...co rusz im to wybija kanalami ;)

25. Data: 2020-07-09 19:20:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 11:53, m...@g...com pisze:

> Ciekawe KOgo widzom w Tobie zmulone POdswiadomosci zbiGNIEWKA i gazebka ;P
> Ile bab ich musialo zostawic na lodzie...co rusz im to wybija kanalami ;)

interesujace, ciagle cie boli, ze cie rzucil/a

--
gazebo

26. Data: 2020-07-09 21:12:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ile bab ich musialo zostawic na lodzie...co rusz im to wybija kanalami ;)

interesujace, ciagle cie boli, ze cie rzucil/a
Sprobuj okreslic w skali 1-10 jak bardzo ciem [ups mniem] boli...
I ile to juz lat tak trwa?

27. Data: 2020-07-09 21:16:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2020 o 20:12, m...@g...com pisze:

> ---
> Sprobuj okreslic w skali 1-10 jak bardzo ciem [ups mniem] boli...
> I ile to juz lat tak trwa?

jebnelo cie na cale dwadziescia, skali zabraklo, instrumenty sie spalily

--
gazebo

28. Data: 2020-07-10 10:56:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ocean wprawdzie potrafi zrobić klony osób ze wspomnień(Sartorius, Kelvin) lub
> wyobraźni(Snaut) ale to nie znaczy, że wie wszystko.

Znaczy, znaczy. Kiedy ,,coś" zna nasze myśli, to wie wszystko.
Ocean w tej książce jest oczywiście istotą skończoną, skoro znajduje się na
planecie - ale jego nieosiągalne dla człowieka możliwości i tak zahaczają o
nieskończoność. Jest niewątpliwie istotą wyższą, wykraczającą poza wszelkie
kanony ludzkiego pojmowania. Nie sposób jej zbadać - próby te spełzają na
niczym. Ludzie wiedzą o niej tylko to, że Jest.
Oczywiście ta istota z książki jest materialna i ograniczona, ale gdy się
dokona ,,interpolacji" jej możliwości i w Nieskończoność...

> [...]
bilionów
> metamorficznej plazmy? Być może żadnych."

Ciekawi mnie, jak oni policzyli te ,,biliony", całe to rozważanie to obraz
ludzkiego sceptycyzmu wobec istnienia Boga.

> Kelvin(na samym końcu opowiadania):
> "Ale działania jego kierowały się ku jakiemuś celowi. Prawda, nawet tego nie byłem
> całkiem pewien."

Jak to ludzie wobec Wyższej Istoty (Boskiej? np.).

> [...]
Lokalna i
> Fiasko, oraz cała masa innych opowiadań).

To przede wszystkim. Lem się wprost wypowiedział o takim kontakcie jako o
niemożliwym - powiedziali coś w tym stylu, że nawet gdyby doszło do naszego
bezpośredniego zetknięcia z obcą cywilizacją, nie wiedzielibyśmy o nim.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-07-10 11:10:07

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czemu tak się podniecasz Lemem. Przecież był żydem.

30. Data: 2020-07-10 11:24:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 10:56, XL pisze:

> Ciekawi mnie, jak oni policzyli te ,,biliony",

W sensie, że dużo. Watsonie.
Ale wiesz, że potrafimy policzyć masę planet, słońc...

A gdzieś obok "chwaliłaś" się, że skończyłaś matematykę i informatykę.
LOL :):) Kogo ty chcesz znowu oszukać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

GazebKO z cicha penka ;)