Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

241. Data: 2013-09-17 10:02:43

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 22:12, FEniks pisze:

> Jak drzwiami się nie da, to oknem wejdzie, w serducha widocznie też.
> Taki typ. ;-D
>
> Ewa

Bez możnych sponsorów pewnie byłby tym kim jest w rzeczywistości
Wojtkiem fantastą, błaznującym gdzieś na podwórku wśród dzieci... ;-)

242. Data: 2013-09-17 10:03:45

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-12 15:23, Ikselka pisze:

> Wiesz co... Znałam Człowieka, AK-owca, który przeżył ubeckie tortury w
> pińczowskiej cytadeli. Jeżeli wiesz, co to za przybytek, to nie będzies
> zpytał o świadectwo, a jeśli nie wiesz, to lepiej dla Ciebie.
> Opowiadał tylko tyle, że zdrapywali go ze ściany.
> Człowiek ten po wszystkim jednak żył i z latami rany się zagoiły. Co
> potrafi wytrzymać człowiek, z czego potrafi wyjść, jak potrafi się
> regenerować - dowiedziałam się dopiero z tej znajomości. I to był Człowiek,
> który nigdy nie kłamał.

Oczywiscie że Ci wierzę, nie mam najmniejszych powodów żeby negować to
co napisałaś w tym poście, ale przecież my tu nie o tym. Tak AKowiec,
człowiek ktory pewnie z bronią w ręku bronił tego co uważał za słuszne,
a tu Wojtek, facet ktorego milicja mogła zamknąć co najwyzej na 48 za
zabrudzenie ściany antypaństwowym graffiti..

243. Data: 2013-09-17 10:03:59

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 20:44, Qrczak pisze:

> Myślałam, że jakaś to jednak ideła.
> A to zwykła zazdrosność.

Nie ma mowy o żadnej zazdrości, i idei zresztą też. To tylko moja
rzeczowa ocena tego zachowań tego faceta.

244. Data: 2013-09-17 10:04:27

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-12 15:24, Ikselka pisze:

> Ma ich Doda, ma Tusk, dlaczego nie może mieć akurat Wojtek?
> :-]

Doda to (o ile dobrze pamiętam) 180 IQ, a więc nic dziwnego że wielu ja
podziwia. Fani Tuska to także rzecz zrozumiała.. Natomiast nie mam
pojęcia za można podziwiać Wojtka. Z małym zastrzeżeniem - prawie wcale
go nie znam, swoje zdanie o nim opieram tylko na tym że dwa czy trzy
razy widziałem jego wystep w tv. W rzeczywistości on może on faktycznie
więcej jest wart niż Doda i Tusk razem wzięci.

245. Data: 2013-09-17 10:34:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-17 10:03, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Nie ma mowy o żadnej zazdrości, i idei zresztą też. To tylko moja
> rzeczowa ocena tego zachowań tego faceta.

Aaa... to ty napisałeś do tefałenu, żeby go zdjęli?
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojciech-cejrow
ski-boso-teraz-w-tv-puls-tvn-style-nie-przedluzylism
y-licencji

246. Data: 2013-09-17 10:35:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-17 10:04, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Boso chodzi. To jest coś.

247. Data: 2013-09-17 12:56:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-09-17 10:04, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Buahahhaahahahahaahahahahahah, uhahahahahahah, HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Sluszna linie ma moj KF.

Jakim trzeba byc idiota, zeby takie bzdury powtarzac?
Czy glupota chirona zostala juz pokonana?

Czekamy na dalsze odcinki serialu.

Przepraszam, ze przez qre ale qra zrobila hieperprzestrzenny tunel od mojego
kfa do rzeczywistosci..

248. Data: 2013-09-17 15:37:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 10:01, Trybun pisze:

> Nie jestem z nim na ty. Nie używam zwrotu "pan" bo to w moim odczuciu
> nie jest zwrot grzecznościowy, a obraźliwy.

Ja też nie używam.

Ewa

249. Data: 2013-09-17 15:40:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 10:34, Qrczak pisze:
> [...]
> http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojciech-cejrow
ski-boso-teraz-w-tv-puls-tvn-style-nie-przedluzylism

Jeszcze trochę i pójdzie boso.

BTW Ale widzę, że poświęcił Ci nawet odcinek specjalny.

Ewa

250. Data: 2013-09-17 15:41:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 10:04, Trybun pisze: