Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

251. Data: 2013-09-17 15:45:49

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 15:41, FEniks pisze:

> 200!!!

chyba mililitrów silikonu w lipsach :-P

252. Data: 2013-09-17 16:25:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 200!!!

Bez kozery powiem pińcet.

253. Data: 2013-09-17 16:28:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 16:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-17 15:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Bez kozery powiem pińcet.

To razem już będzie jakieś 880.

Ewa

254. Data: 2013-09-17 16:31:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 23:38:39 +0200, Fragile napisał(a):

> Przecież nikt nie napisał, że samo chcenie wnuków jest egoizmem.

A "chcenie wnuków teraz" - jest? No jak to? Kiedy dzieciom się nie spieszy
do potomstwa, pozbawiają te swoje przyszłe dzieci pełni obcowania z
rodziną.

255. Data: 2013-09-17 16:44:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 10:00:47 +0200, Trybun napisał(a):

> Jasne, jestem wyjatkowo uczulony na publiczną polemikę o sprawach
> fizjologiczni wydalniczych. Oczywiscie toleruję takie słowa, o ile one
> są wypowiadane mimochodem, spontanicznie, jednak Wojtek je akcentował.

Ale reklamy podpasek, prezerwatyw, testów ciążowych, tabletek na potencję,
papieru toaletowego itp Cię nie szokują? - a to przeciez czysta
fizjologia... wydalnicza żtp.

256. Data: 2013-09-17 16:44:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 10:01:35 +0200, Trybun napisał(a):

> Nie jestem z nim na ty. Nie używam zwrotu "pan" bo to w moim odczuciu
> nie jest zwrot grzecznościowy, a obraźliwy.

Używacie "wy"?
;-PPP

257. Data: 2013-09-17 16:47:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 10:03:45 +0200, Trybun napisał(a):

> Oczywiscie że Ci wierzę, nie mam najmniejszych powodów żeby negować to
> co napisałaś w tym poście, ale przecież my tu nie o tym. Tak AKowiec,
> człowiek ktory pewnie z bronią w ręku bronił tego co uważał za słuszne,
> a tu Wojtek, facet ktorego milicja mogła zamknąć co najwyzej na 48 za
> zabrudzenie ściany antypaństwowym graffiti..

Do czego zdolna jest Policja, ja to wiem najlepiej - co prawda mnie niczego
na Policji nie zmiażdżono fizycznie, ale zmiażdżono pewnego razu moje
poczucie bezpieczeństwa i sprawqiedliwości włąśnie na komisariacie... Nie
wiem, co gorsze, bo ja np już nigdy nie uwierzę w dobre imię Policji. Więc
akurat Cejrowskiemu wierzę.

258. Data: 2013-09-17 16:48:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 10:04:27 +0200, Trybun napisał(a):

> Doda to (o ile dobrze pamiętam) 180 IQ, a więc nic dziwnego że wielu ja
> podziwia. Fani Tuska to także rzecz zrozumiała.. Natomiast nie mam
> pojęcia za można podziwiać Wojtka. Z małym zastrzeżeniem - prawie wcale
> go nie znam, swoje zdanie o nim opieram tylko na tym że dwa czy trzy
> razy widziałem jego wystep w tv.

A IQ Dody GDZIE widziałeś???
:-D
:-D
:-D

259. Data: 2013-09-17 16:51:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 15:37:26 +0200, FEniks napisał(a):

> Ja też nie używam.
>
> Ewa

Obywatelu?
3-]

260. Data: 2013-09-17 16:52:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2013 15:41:22 +0200, FEniks napisał(a):

> 200!!!
>
> Ewa

Pińcet niewyjęte.

Piętno.