Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

31. Data: 2013-09-08 20:04:22

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:l0i8ud$e7u$1@node1.news.atman.pl...

> Żonę miał jedną- ale orzeczono nieważność. Czyli: od samego początku były
> nieujawnione przeszkody, które powodowały, że nie było de facto
> małżeństwa.

Oczywiscie wyszlo to na jaw, gdy owa zona sie znudzila.

32. Data: 2013-09-08 20:41:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:27, Ikselka pisze:

> A kto Ci powiedział, że jak katolik, to bezgrzeszny? Zdaje się, ze masz
> marniutkie pojęcie o zasadach wiary katolickiej, u nas naprawdę nie ma
> OBOWIĄZKU permanentnej świętości 3-)

Owszem, nie ma, ale jest przykazanie wstrzemięźliwości, także od
permanentnego przypier...ania się do grzeszności bliźniego.

Ewa

33. Data: 2013-09-08 20:47:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Przecież ten tłuk ze wsi nawet nie wie że ma tylko rozpłód uprawiać bo seks to
grzech, a co może wiedzieć o faryzeuszach/ Cejrowski/ co rzucali kamieniami. Próżne
obrzydliwe babsko z wiochy, im patologiczniej tym lepiej, im wartościowiej to
szczekanko buruś bierz kulturę buruś bierz.

34. Data: 2013-09-08 21:18:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 18:34, Chiron pisze:

> Żonę miał jedną- ale orzeczono nieważność. Czyli:

Czyli koncertowa hipokryzja. Nawet nie miał odwagi przyznać się do
grzechu. :)

Ewa

35. Data: 2013-09-08 21:21:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 16:27, Trybun pisze:

> No nie... Nawet mimo tego jak się wyrażał o Polsce??

Oczywiście teraz się trochę wije, żeby jakoś swoje wcześniejsze
wyrażanie się o Polsce złagodzić. Pewnie potrzebował jakiejś furtki do
TVP. :)

Ewa

36. Data: 2013-09-08 21:27:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli koncertowa hipokryzja. Nawet nie miał odwagi przyznać się do
> grzechu. :)

Hipokryzja? No weeeź...
Raczej cenne doświadczenie. Życiowe.
Pacz pani: Pazura.
Ten to dopiero nie grzeszy.

37. Data: 2013-09-08 21:30:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-08 21:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-08 21:18, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Hipokryzja? No weeeź...
> Raczej cenne doświadczenie. Życiowe.

Tak bez zaśmiecania kartoteki?

> Pacz pani: Pazura.
> Ten to dopiero nie grzeszy.

Coś nie na czasie jestem. Też unieważnił?

Ewa

38. Data: 2013-09-08 21:41:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 19:56:08 +0200, Trybun napisał(a):

> Sorry, ale żeby Ciebie i innych na grupie nie urazić, nie zacytuje
> dosłownie tego co słyszałem. Ogólnie mogę powiedzieć że wyrażał się jak
> światowiec któremu udało się wyrwać z bagienka zwanego Polską. Jaka to
> ta Polska dla niego mała i zacofana i dopiero na emigracji poczuł że
> żyje. Wiesz Ikselka - jestem w stanie tolerować krytykę swojego kraju
> wyrażaną przez tubylca, ale nigdy z ust szmaciarza który robi to
> mieszkając za granicą.

Zupełnie jakbyś o Miłoszu pisał :-]

39. Data: 2013-09-08 21:43:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 19:56:30 +0200, Trybun napisał(a):

> Wątpię żeby po zmiażdżeniu palców nie pozostał żaden ślad. Dłonie WC
> wyglądają jak człowieka zwanego okazem zdrowia.

Może dlatego, że "miadżyć" a z-miażdżyć to jednak różnica, czyż nie? A
jedno i drugie boli jednakowo paskudnie, jak podejrzewam... :-]

40. Data: 2013-09-08 21:44:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Sep 2013 19:57:30 +0200, Trybun napisał(a):

> O jakim konkrecie piszesz? Brat przez nieuwagę włożył palec nie tam
> gdzie trzeba, no i mimo natychmiastowej interwencji chirurga palec jest
> lekko krzywy i jakiś taki grubszy, paznokieć odrasta, ale całkowicie
> zdeformowany.. A więc w odróżnieniu od niektórych ludzi mam pojęcie o
> zmiażdżonych palcach.

O z-miażdżonych moze i tak, ale niekoniecznie o miażdżonych - długo i
boleśnie.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron